T: Jeg elsker Line...
Marcus reiste seg raskt opp.
MM: WHAT!! HVA ER DET DU DRIVER MED EGENTLIG?! DU KAN IKKE BARE GÅ RUNDT Å GJØRE HVA DU VIL! HVA TROR DU AT DU ER?! SÅRER LINE, HATER MEG, SÅ BLI SAMMEN MED MALIN SELVOM DU ELSKER LINE, OG AT DU ELSKER KJÆRESTEN MIN!Jeg gjorde ikke noe annet enn å synke ned på gulvet, jo mer Marcus sa. Jeg begynte å se mer uklart, på grunn av alle tårene som strømmet ut av øynene mine. Jeg hadde aldri trodd at en gutt kunne gråte så mye?! Nå gråt jeg mest fordi Marcus hadde rett. Men også for at jeg er et fælt menneske.
Jeg så skremt opp på Marcus, og skjønte først nå at jeg hadde sluttet å høre han. Selvom jeg så munnen hans bevege seg, og at øynene hans glødet av sinne. Plutselig stoppet han opp, å så bekymret på meg. Plutselig følte jeg at jeg ville bort fra alt og alle.
Marcus pov
Plutselig så Martinus død ut. Sinnet mitt sank med en gang. Jeg løp bort til han, og satte meg ned ved siden av han.
MM: MARTINUS?! LEVER DU?! Han svarte ikke, men bare lå der å så på meg med halvåpne øyne, og munnen åpen. Jeg løp ut av rommet, og inn på mamma og pappa sitt.MM: PAPPA!!! MARTINUS SER UT SOM OM HAN DØR!! Pappa spratt opp av senga og inn på rommet mitt. Pappa løp bort til han, og reiste han opp i armene sine. Martinus hadde øynene lukket nå.
MM: PAPPA HVA SKJER?! LEVER HAN!? gråt jeg.
K-E: Bare ring ambulansen! FORT! Jeg løp bort til telefonen min, og tastet inn 113. Jeg kom fort fram.Mann: Hei, hva er problemet?
MM: JEG VET IKKE OM BORERN MIN LEVER ELLER IKKE! HAN LIGGER BARE HELT DØD!
Mann: Okey.. Ro deg ned nå.. Er du alene?
MM: Nei! Pappa og lillesøsteren min er hjemme.. Mamma er borte. Men DERE MÅ KOMME FORT!
Mann: Adresse?
MM: ********* **** *******
Mann: Sender en ambulanse nå.Jeg la på og fortalte pappa om hva han hadde sagt. Pappa bare nikket, med blikket festet på Martinus. Jeg så et par tårer renne ut av øynene hans. Plutselig hørte vi sirener utenfor. Pappa stormet ned trappa, med Martinus i armene.
MM: Men hva med Emma?
K-E: Gå opp å hent henne. Vi skal være med i ambulansen. Jeg løp opp, og inn på rommet til Emma, og trakk henne opp på ryggen min....{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•{•}{•}
//Kommenter og Vote for mer//
Unnskyld for sen del... Har bare ikke så god tid til å skrive.. Men jeg skal fortsette på historien da.. Såååå😏😜
-Hva tror dere skjer med Martinus? 😱
-Hvorfor tror dere at han plutselig ble sånn? 😱
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...