Åneeei!

830 34 2
                                    

Martinus kom bort til meg, og ga meg en klem, å hvisket meg i øret....
-Jeg kommer til å savne deg. Det var gøy å være med deg i dag. Gleder meg til konserten i Lunde om 2 dager, fordi da ser jeg deg igjen❤️! Han hvisket det mykt inn i øret mitt. Jeg ble varm inni meg, og rødmet. -Nei, jeg liker Marcus best! sa jeg til meg selv, inni hodet mitt. Jeg trakk meg fra klemmen, og han kysset meg mykt, og lenge på kinnet!❤️ -Nei, Line. Ikke tenk sånn. sa jeg til meg selv, igjen. Marcus så utrolig trist ut, når Martinus sluttet med å kysse meg på kinnet..🙊 Martinus gikk bort til Mina, og ga henne en klem. Marcus kom bort til meg, med de triste øynene hans. De var blanke. Han grep et godt tak rundt meg, og klemte meg kjempe hardt (men fortsatt på en god måte)! Jeg klemte han like godt og hardt  tilbake. Vi sto sånn en stund, før Mina avbrøt oss -ehm.. Unnskyld meg! Men skulle ikke du hjem? Mina sendte meg et irritert blikk. -Jo... jeg så ned i bakken. Marcus tok fingeren sin under haken min, og løftet hodet mitt, sånn at det var på lik høyde som han. Han lente seg mot meg og kysset meg lett på kinnet. Han gjorde det igjen, men denne gangen var det mer forsiktig, og lengere.... Han slapp meg. -Vil du ha et bilde og en au2, før du går? spurte han. -Gjerne❤️ sa jeg å smilte til han og Martinus. Jeg fikk det av begge.... Når jeg kom hjem, smilte jeg hemmelighetsfullt til Mamma.
         M=Mamma L=Line
M: Jeg har noe å fortelle deg...
L: Hva da? Jeg så på henne med et bekymringsfullt blikk.
M: Jeg... Eller vi skal flytte...! Hun så rett på meg.
L: Hvor da? Når? Hvorfor? Spurte jeg på gråten.
M: Vi flytter i morgen, fordi det er litt nærmere jobben min. Vi flytter til Elvflata 2!
L: Er det sant!!! Skal jeg bli naboen til M&M?
M: Ja! sa hun stolt.
Jeg gikk glad opp på rommet mitt. Jeg var så sliten, etter alt som hadde skjedd i dag. Jeg la meg godt til rette i senga. Rett før jeg sovnet fikk jeg en melding fra Marcus. Jeg tok opp iPhonen, å så på den med trøtte øyene. Jeg ble helt varm inni meg. Det sto...

Hva tror dere at det står meldingen?❤️ Kommer ny del snart❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now