Line pov
Malin tok meg i hånda, og dro meg inn i gangen.
Malin: Kan du please hjelpe meg..?
L: Selvsagt.. Jeg hadde følt akkurat det samme som Malin hadde det nå, da jeg flyttet hit. Så hvorfor ikke hjelpe henne?
L: Skal bare si ifra til gutta først.. Malin nikket, og løp opp på rommet sitt. Jeg gikk ut igjen, til gutta.
MM: Hva var det der for noe? spurte Marcus bekymret.
L: Slapp av. Vi er jo venner.. Husker dere ikke? Sist gang vi møttes ble vi jo nesten BFF! De nikket usikkert.
L: Ahhh.. Må jeg forklare det igjen? Martinus begynte å le, mens Marcus nikket.
L: Okey.. Best Friends Forever.. Okey? Husker dere det nå? Best.. Friends.. Fore...
T: Jada.. Vi husker det nå... avbrøt Martinus meg. Jeg begynte å le..L: Men dere kan bare gå i forveien dere.. Jeg skal bare hjelpe Malin med noen greier..
MM: Hva slags greier? spurte Marcus bekymret.
L: Jente greier, Marcus.. Hvorfor er du så bekymret for meg?
MM: Jeg er jo nødt til å passe på jenta mi, vet du.. Jeg smilte stort til han. Marcus kysset meg mykt, men kort på munnen.
T: Dere turtelduer, altså.. Lo Martinus. Jeg begynte å rødme litt.
T: Marcus, kom.. Du ser henne etterpå... lo Martinus, og dro Marcus med seg, inn til huset deres. Jeg gikk inn til Malin igjen, og opp trappa til rommet hennes.Malin: Her borte.. Jeg fulgte etter lyden, og kom inn i et mega stort rom. Jeg så Malin sitte ved et sminkebord, så jeg gikk dit.
L: Hvordan vil du ha det?
Malin: Fint.. Jeg lo litt, og begynte med sminken. I mens jeg sminket henne, snakket vi litt sammen.
L: Såå.. Hvem liker du best av Mac og Tinus?
Malin: Tinus selvsagt! Jeg smilte litt for meg selv...L: Ferdig! sa jeg fornøyd.
Malin: Wow! Etter at Malin hadde beundret mitt "mesterverk", gikk vi til gutta. Jeg gikk egentlig bare rett inn.
K-E: Hallo.. Line er det deg? spurte Kjell-Erik fra kjøkkenet.
L: Ja.. Vi gikk opp på rommet til Martinus, og så at Marcus og Martinus satt helt oppslukt med iPhonene sine. Marcus måtte tydeligvis ha hørt oss, fordi han la fra seg telefonen, og så på oss.
MM: Hei
Malin: Hei
L: Hello.. Martinus så opp på oss, og lyste opp.
T: Hei!
L: Hva skal vi gjøre? sa jeg og satte meg ved siden av Marcus. Malin satte seg mellom Marcus og Martinus....//Kommenter og Vote for mer//
Vet det var en litt kjedelig del, men har ikke så mye tid for tiden...⚡️ Men kommer mer i morgen💛💦🕶
VOCÊ ESTÁ LENDO
Er det sant?!
Fanfic#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...