L: NETFLIX!!!
T: Jada, jenta mi. Han gikk bort til TV'en og gjorde det klart. Jeg skyndte meg og finne den beste plassen i senga, før han gjorde det. Når han hadde gjort klart, hadde jeg allerede kapret plassen, men han tok det han fikk. Jeg syntes litt synd på han, så jeg lagde plass til han også.
(skipper bare forbi filmen)
Nå var vi på vei til Tinus. Når vi kom inn i gangen, så jeg en gutt stå å snakke med Mac. Han snudde seg rundt, og sprettet opp øynene når han så meg.
L: THOMAS!!
Thomas: LINE!! Vi løp mot hverandre, og ga hverandre en lang og god klem... Jeg så i sidesynet at Martinus ikke så så veldig fornøyd ut. Jeg hadde ikke visst at vennen hans var den Thomasen. Den som jeg skjenner.
Thomas: Jeg har ikke sett deg på årevis! Jeg trakk meg ut av klemmen, sånn at jeg kunne se ansiktet hans.
L: Du har forandret deg mye.
Thomas: Ja...
*Kremt Kremt*
MM: Skjenner dere hverandre? spurte Marcus overrasket. Jeg nikket.
T: Hvor lenge da? Martinus hørtes veldig skeptisk ut.
Thomas: Helt siden vi var små. Jeg er et år eldre enn henne, så jeg var 3 og Line var 2...
T: What?! Jeg har ikke hørt om at du kjenner Thomas, Line! Han hørtes sur ut.
L: Du spurte jo aldri! Hvordan kunne jeg vite at du kjenner han også! Jeg har jo uansett ikke sett han på 3 år!! Martinus kom et skritt nærmere oss, og vekslet et irritert blikk med Marcus. Marcus så ikke på Martinus, men sendte meg heller et trist blikk. Jeg skjønte ikke helt hva som hadde skjedd.
T: Hvordan skjenner dere hverandre så godt da?! Jeg nølte og sendte Thomas et du-får-si-det, blikk. Han trakk pusten, og jeg forberedte meg på en sur Martinus.
Thomas: Vi... Vi var kjærester... I 2 år...
T: WHAT?! INGEN HAR FORTALT MEG DET!! Jeg så han ble litt rød i ansiktet, av sinne.
MM: JEG TRODDE JEG VAR DIN FØRSTE KJÆRESTE! HVORFOR HAR DU IKKE FORTALT OSS DET!!! Ånei.. Nå begynte Marcus også. 2 mot 1. Martinus kom rasende mot meg, mens jeg tok mange skritt bakover. Men han var raskere, så han tok tak i håndleddet mitt, og hvisket meg i øret.
T: Du blir med meg! Jeg nikket, og han dro med meg bort til Stua. Thomas bare sto der sjokka.
Thomas: Hva har du tenkt t....
T: Bare vær stille.. Avbrøt Martinus han. Han dro meg igjennom stua, og inn på kjøkkenet....Hva tror dere skjer?💛 Tusen takk for 2,76 k lesere!💛💛💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...