Ikke noe du trenger å bry deg om..

374 20 2
                                    

Marcus og Line drev å...
kyssa! Midt i butikken! Eller ikke midt i da.. Men serr?!
T: Ikke noe du trenger å bry deg om.. Kom går vi..
Emma: KYSSER DE?! ropte Emma, så høyt at alle i butikken snudde seg mot oss.
T: Emma, hysj.. Marcus og Line brå snudde seg mot oss, og begge ble sprutrøde i ansiktet. Jeg latet som ingenting, og mimet med munnen:
T: Møtes utenfor.. Jeg dro Emma med meg ut.

Emma: Hva har jeg gjort? spurte Emma med uskyldige øyene, mens hun hadde en sukkersøt stemme.
T: Du har gjort Marcus flau for resten av livet sitt.. lo jeg. Marcus og Line kom ut av butikken med en godteri-pose hver. Marcus var forsett litt rød i ansiktet.
MM: Emma, måtte du?
L: Hun er jo bare 7 år da, Marcus.. mumlet Line. (M&M er 16, mens Emma er 7 (Ja, jeg vet at det ikke er sånn i virkeligheten))
Emma: Jaaa.. Marcus himlet smått med øynene, men smilte fort igjen.
Jeg sjekket klokka, og så at den var 15:30.
T: Marcus?
MM: Ja?
T: Du vet at vi skal til studioet i dag, Marcus?
MM: Ja?
T: Klokka er halv fire, vi nesten hjem nå..
MM: Kk.

På veien hjem, støtte jeg på Malin,
Malin: Heeiii!
MM+T: Hei!
L: Hei, Malin! Malin og Line ga hverandre en kort klem.
Emma: Hvem er du? spurte Emma sjenert. Malin satte seg på huk, foran Emma.
Malin: Jeg heter Malin, og jeg har nettop flyttet hit!
Emma: Åja.. Marcus tok Emma i hånden.
MM: Vi går i forveien vi.. sa Marcus, og blunket til meg. Jeg ga han et skjerp-deg, blikk. Marcus bare smilte tilbake. Jeg snudde meg mot Malin, og så henne rett inn i de grønn-blå øynene hennes. Malin trakk meg inn i en god klem.
Malin: Husk at jeg er en MM'er da.. hvisket hun fnisete inn i øret mitt. Jeg trakk meg unna.
T: Selvsagt... sa jeg med et smil. Malin ga meg et du-vet-hva-det-betyr, blikk. Jeg nikket, og Malin fant fram telefonen sin. Vi tok mange Selfier, også fikk hun videohilsner, og alt det der. Jeg tok noe med min telefon også.

Jeg så plutselig at jeg hadde fått mange meldinger fra Marcus.
MM: Kommer du snart eller?
MM: Hallo?
MM: Vi drar snart.!
MM: Hvor er du?!!
MM: KOMMER DU SNART?!!
Jeg sjekket klokka.
T: Serr?! Jeg sa fort ha det til Malin, og skyndet meg hjem...

//Kommenter og Vote for mer//
💗💗

Er det sant?!Where stories live. Discover now