Jeg nikket Ok.
Marcus pov
Jeg så at Martinus sendte Line noen blikk, og at Line nikket seg enig. Jeg skjønte ikke hva Line hadde ment med at hun "forstår hvordan det er å bli tvunget til å kysse noen".
T: Marcus? Kan jeg få snakke med deg litt? Alene? Jeg nikket sakte mot han. Jeg skulle akkurat til å gå ut av rommet, etter Martinus, da....
L: Marcus? Kan jeg bare gå å legge meg, så kommer du etterpå? Jeg er så trøtt....! Klagde hun, med dådyrøyne.
MM: Selvsagt, jenta mi. Jeg gikk bort til henne, å kysset henne lett på munnen. Jeg fulgte etter Tinus ut døra, og ned i stua. Martinus så sykt nervøs ut.
T: ehhmm... Det har seg sånn at....
MM: Hva da?!
T: Du vet tidligere i dag, så var jo du "tydeligvis" hos Mina... Jeg sendte han et stygt blikk.
T: Uansett... Når du var borte, så var det jo bare jeg og Line i huset. Jeg så på han med store øyne. Han ble mer nervøs.
T: Ehhmm... Da har seg sånn at jeg tvingte henne til å kysse med meg, men hun nektet. Så det var liksom bare jeg som kysset henne. Men poenget er at jeg tvingte henne! Jeg holdt henne fast, sånn som Mina gjorde mot deg... Jeg angrer meg sinnsykt !..... Jeg kjente at sinne blusset opp i meg. Tenk at han kunne gjøre noe så fryktelig, mot den uskyldige jenta mi! Jeg hoppet opp på Martinus, å holdt han nede. Jeg grep et godt ta rundt håndleddene hans, med den ene hånda. Jeg stirret han rett inn i øynene. Mine var fylt med sorg, sinne og følelsen av å bli sviktet, av sin egen bror! Jeg løftet neven min, klar til å treffe noe, da Line brøt inn.
L: MARCUS, HVA ER DET DU GJØR?!!! Hun løp bort til meg, å dyttet meg av Martinus. Hun hoppet oppå meg, mens hun holdt meg nede. Hun så livredd ut. Jeg så bort på Martinus. Han så også livredd ut. Jeg skammet meg. Tenk at jeg har skremt både broren min, og
kjæresten min!
L: Hva tenkte du på!!!? Jeg turte ikke å se på henne. Hun slapp meg, men hun lå fortsatt oppå meg. L: Er du klar over at du holdt på å bokse broren din i ansiktet, eller?!!! Jeg så fortsatt ikke på henne. Martinus hadde kommet seg opp fra gulvet.
Line pov
L: MARCUS SE PÅ MEG!!! Jeg likte ikke å være strenge mot folk, særlig ikke kjæresten min. Jeg måtte prøve en annen metode... Jeg løftet hånden. Jeg så at den andre trodde jeg skulle slå han i ansiktet.....Mer?❤️❤️ Takk for flere lesere!❤️ Det er bare å komme med forslag til historien min❤️❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...