?

512 30 6
                                    

Og inn kom en gråtende Line? Jeg så hun var skikkelig svimmel, og det så ut som om hun skulle kollapse ned på gulvet. Jeg løp bort til henne, og tok henne i mot akkurat i tide... Hun lå helt livløs i hendene mine. Jeg sendte Martinus et hva-skal-vi-gjøre, blikk. Han bare trakk på skuldrene å kom mot meg. Jeg la Line forsiktig på sengen.
Martinus pov
Det passet utrolig bra nå, som Marcus endelig skulle få tankene på noe annet enn Line! (Sarkasme).... Jeg så Marcus ikke kunne flytte blikket sitt, fra Line. Han la henne forsiktig ned på sengen min, mens han strøk henne på armen. Line åpnet sakte øynene....
MM: Line, hva er det som har skjedd?
L: Jeg er sliten... Mumlet hun.
MM: Line.... Hva er det som skjer...?
L: Mina... Hun kom hjem til meg, bare sånn helt plutselig... Også bare angrep hun meg, og ropte noe til meg, som jeg ikke skjønte. Mamma kom inn, og rev Mina vekk fra meg. Også "løp" jeg bort til dere.... Snufset hun.
MM: Men hvorfor løp du til akkurat jeg og Tinus, og ikke noen andre? Jeg og Marcus så på hverandre.
T: Line, har det skjedd noe annet?  Jeg synes skikkelig synd på Line. Tenk at bestevenninna hennes driver å angriper henne hele tiden... Line flyttet blikket over til Marcus...
L: Marcus.... Det er deg... Jeg savner deg utrolig mye, og siden vi ikke har kontakt lenger, savner jeg deg bare mer og mer...

Tusen takk til alle dere som leser historien min!❤️❤️ Vil dere ha mer i dag?

Er det sant?!Where stories live. Discover now