Greit da!

418 21 7
                                    

Jeg Jon (manageren) stå borte ved konserthuset, jeg løp mot han...
MM: Halla Jon!
Jon: Halla! lo han. Vi gikk inn, og hilste på de andre som jobba der. Når vi øvde, ignorerte Martinus meg fullstendig! Jon lot tydeligvis merke til det, etter hvert.
Jon: Hva er det som feiler dere i dag da, gutter?
T: Ingenting.. mumlet Martinus irritert.
MM: Martinus er bare litt irritert..
T: Det er pga. deg!
MM: Jeg får jo ikke lov til å snakke med deg om Malin, før du blir helt forbanna! Jeg hadde begynt å bli lei av å krangle med han. Han hadde jo litt rett da. Det var jo jeg som starta med å irritere han.
K-E: GUTTER SLUTT!!! I morgen skal dere to ha konsert, dere skjerpe dere! ropte pappa.

Jeg bøyde hodet mitt, og så at Martinus skulte bort på meg.
Jon: Jeg tror det er nok for i dag, jeg..
K-E: Men... M.. Jon og pappa forvekslet noen blikk, før pappa sukket oppgitt.
K-E: Greit da.. Inn i bilen..

Det tok ca. 45 min å kjøre hjem fra konserthuset vi skulle opptre i. Martinus og pappa drev å diskuterte foran i bilen, mens jeg satt med øreklokker(?) og spilte høy musikk. Når vi kom hjem, så jeg Line og Malin stå å snakke sammen, ved huset til Line. Jeg dunket Martinus i skulderen.
T: Hva er det da?
MM: Se! Der er Malin... Martinus sperret opp øynene.
MM: Malin og Line. Martinus prøvde å skjule at han var glad, men jeg så at han var veldig glad.
MM: La oss bort.. sa jeg.
T: vi?
MM: Ja..
T: Greit da... Martinus prøvde å høres så sur ut som mulig, men jeg så at han hadde veldig lyst.

Når Line fikk øye på oss, dro hun med Malin, og trakk oss inn i en gruppeklem. Malin hadde på en måte blitt en del av "gjengen" våres. Siden Line og henne var blitt "BFF's", og henne og Tinus hadde allerede hatt kontakt. Meg og Malin hadde også blitt venner, men ikke så veldige gode venner.

Line pov
Jeg og Malin drev å snakket sammen om Martinus (fordi Malin liker han), da vi plutselig så dem. Jeg hintet til Malin at vi skulle løpe bort til dem, men hun bare ristet på hodet.
L: Kom igjen da.. Malin ristet på hodet igjen, så jeg bare dro henne bortover. Jeg trakk alle vi fire (Malin, meg, Tinus og Mac) inn i en gruppeklem. Jeg hintet over skulderen til Mac og til Malin, om at hun skulle gjøre det vi snakket om. Hun skulle...

//Kommenter og Vote for mer//
Hva tror dere Malin skal?💗😊 Tusen takk for over 12 k!💗⚡️🔥

Er det sant?!Where stories live. Discover now