Del 99

422 22 4
                                    

MM: Det var jo ikke sånn at jeg bare sa det rett ut.. Men, at han hadde fått vite det selv....
L: Hvordan da!!!
MM: Nei.. Husker du den "klipse" lyden vi hørte, hos deg? Jeg nikket.
MM: Det var tydeligvis en paparazzi som hadde tatt bildet av oss. Og det bildet har en måte kommet ut i avisen.. første sidet.. Altså som hovedpunktet..

Jeg sperret opp øynene.
L: Du tuller nå?!!! Marcus ristet trist på hodet.
L: Så... Du mener at hele verden.. Vet det..
MM: Vet hva da?
L: Nei.. Det med at vi nesten kysset! Marcus nikket langsomt, og bare helt plutselig sa han:
MM: Kan vi ikke bare glemme det? Jeg ble med en gang, ganske såret av at han sa det. Jeg personlig ville jo ikke glemme det.. Men (ikke for å være selvdigger) jeg vet at han savner meg også! Men jeg skjønner jo på en måte at han ikke ville såre Martinus.. For liksom tredje gang! Kanskje han ikke liker meg lenger?

Marcus pov
Jeg så at Line ble ganske såra av kommentaren min.. Men det er sant.. Jeg ville egentlig vare glemme alt dramaet.
MM: Jeg mente det ikke sånn at jeg ikke liker deg lenger, altså.. Jeg så at hun ble lettet. Jeg så at hun tenkte seg godt om før hun svarte meg:
L: Greit.. Jeg smilte et lettet smil til henne, mens hun smilte usikkert tilbake. Jeg strakk ut hånden min. Som et tegn på at hun skulle ta den.

L: Venner?
MM: Bestevenner.. Jeg sa det på en syyykt "jentete" måte. Sånn at Line begynte å le seg i hjel. Hun stoppet opp, og ble ganske alvorlig i ansiktet.

MM: Hva er det? sa jeg bekymret.
L: Jeg er bare utrolig glad for at du kom inn i livet mitt.. Eller det har egentlig deg og Tinus alltid gjort, men ikke den samme måten. Før var jeg liksom bare en MM'er, men er jeg bestevenner med M&M! Det er en drøm som har gått i oppfyllelse. Det er bare synd at det har blitt mye drama ut av det.. Jeg trakk henne inn i en klem.

MM: Jeg er glad i deg også.. Jeg da det Selvom hun ikke hadde sagt det sånn "direkte" til meg. Men jeg kjente henne så pass godt, at jeg skjønte det meste av hva hun mente (haha). Hun trakk seg unna meg.
L: Jeg tror ikke Martinus er glad i meg..

//Kommenter og Vote for mer//
Jeg synes at det er helt sinnsykt at jeg har fått over 7000 lesere!💛 Når jeg først begynte å skrive, trodde jeg ikke at noen skulle lese historien min.. Men liksom bare noen timer senere, hadde allerede noen kommentert og Votet den første delen min!💛 Det fikk meg til å fortsette å tro at flere og flere skulle lese historien min.. tusen takk til alle dere som i det hele tatt leser historien min, de som skriver fine kommenter og Voter delene mine!💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now