Jeg klarte ikke å høre stemmen hans lenger...
Den var bare så knust. Jeg fikk helt vondt inni meg, av å se og høre han sånn. Jeg flyttet blikket langsomt, opp mot han.
MM: Jeg.. Jeg kan forklare...
T: Så gjør det da! Hvorfor har du ikke fortalt meg om det! Vi lovet jo hverandre å fortelle om alt spesielt som hadde skjedd med oss! Du sa det jo selv! Broder pakten..MM: Jeg vet det!
T: Så hvorfor gjorde du det da?!
MM: Jeg vet ikke! Det bare skjedde..
T: Skjedde?! Hva mener du? Jeg nølte litt før jeg svarte han..MM: Hun var bare så trist..
T: Fortalte du henne ikke om at det var fake?
MM: Jo.. Men først så trodde hun ikke på meg. Men jeg klarte å overbevise henne.. Etter hvert.. Martinus stirret på meg.T: Det ser ikke sånn ut...
MM: Martinus! Jeg lover deg! Vi kysset ikke! Bare nesten.. Det siste mumlet jeg.
T: Jeg hørte hva du sa.. Kan jeg ikke bare mumle litt lavere! Sa jeg til meg selv.
T: Jeg trodde du skulle overbevise henne om at hun skulle gi meg en ny sjanse... Ikke å få henne til å like deg igjen! Jeg stirret oppgitt på han.
MM: Det var jo det jeg gjorde! Jeg fikk henne til å gi deg en sjanse, til å begynne en ny start.
Martinus så litt miss fornøyd ut.T: Men.. Forklar meg hva dere snakket om da! Jeg vil jo tross alt vite hva dere snakket om...
MM: Men.. Line kommer snart...
T: Forklar meg, nå..MM: Ja vel, da.. Jeg fant fram telefonen min og sendte en melding til Aidan (fordi det var han som passet på når Line kom inn). Jeg skrev:
Hei Aidan... Det er litt komplikasjoner mellom meg og Martinus akkurat nå..😳 Så.. Dere kan bare begynne uten oss.. Jeg sendte meldingen.
T: Kan du fortelle meg det nå, eller? spurte han lavt. Jeg nikket, og tenkte på hvor jeg skulle begynne. Jeg bestemte meg for å fortelle han om hver minste detalj.Jeg begynte å forklare han alt som skjedde, helt til jeg kom til den delen hvor Line begynte å gråte. (Fordi hun savnet meg) Da stoppet jeg. Martinus sperret bare mer og mer opp øynene, jo mer jeg fortalte han. Jeg nølte en liten stund, før jeg fortsatte. Jeg hørte Martinus snufse et par ganger.
MM: Det har seg sånn at, Line begynte plutselig å gråte....//Kommenter og Vote for mer//
Hvordan tror dere Martinus takler det? 💛💛💛💛💛💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...