Hun klemte meg hardt tilbake. Jeg trakk meg unna, etter en stund.
L: Mina, jeg har savnet deg også.. Men jeg vet ikke helt om jeg klarer å tilgi deg!
M: Line...
L: Men... Hvis du lover å aldri skade noen igjen... Så gjør jeg det..
M: Jeg lover...
L: Da tilgir jeg deg... Vi ga hverandre en god, og lang bamseklem.
T: Hva i huleste er du gjør Line?! Hørte jeg plutselig Martinus rope. Jeg slapp Mina og snudde meg. Der fikk jeg se to sure ansikter.
L: Ehm...
MM: Line! Hvorfor klemmer du Mina? Har du tilgit henne, eller noe?
L: Ja... Ehmm jeg har faktisk det. Så vi er venner igjen. Men hun lovet å aldri skade noen igjen, ikke sant Mina? Hun nikket et kort nikk. Martinus kom bort til meg, og tok et hardt grep i håndleddet mitt..
L: Au.. Det gjør vondt! Han reagerte ikke. Han dro meg med bort til Marcus. Han lot bare Mina stå igjen helt alene.
L: Du kan jo ikke bare la Mina stå helt alene!
T: Jo det kan jeg! Han hørtes drit sur ut.
L: Hvorfor er du så sur?!
T: Hvorfor jeg er så sur? Hvorfor ikke? Du har jo tilgit en galing! Hun har jo nesten prøvd å drepe deg! Vet du hva hun har gjort?!
L: Ja det har jeg faktisk!!! Er det ikke lov å gi folk en til sjanse?!!!
T: Hun har fått nok sjangser!!!!
Marcus pov
MM: Martinus, du burde roe deg litt ned... Han hadde gått litt langt. Line gidde meg jo en ny sjanse. Men han hadde jo rett i at Mina har fått veldig mange sjanser..
T: Nei! Jeg skal ikke roe meg ned! Jeg riset oppgitt på hodet. Martinus pov
Jeg dro Line med meg inn i huset, og opp på rommet mitt.
L: Hva skal vi?
T: Snakke!
L: Om hva?
T: Om oss!
L: Hæ? Slår du opp? Spurte hun gråtkvalt.
T: Nei... Ikke snakk om at jeg skulle miste Line.
L: Siden vi skal snakke sammen, så kan jeg spørre deg om noe? Hvorfor gikk du fra meg, uten å si ifra..!?
T: Ehm... Jeg..
L: Du skulle hva da? Jeg hadde egentlig ikke så veldig lyst til å si det. Jeg og Marcus planla jo en overraskelse, og overraskelser sier man ingenting om. Eller så er det ikke noe overraskelse..
L: Martinus?!
T: Jeg kan ikke si det, Okey?
L: Okey? Nei det er ikke Okey.. Hvordan vet jeg at du ikke har gjort noe dumt da? Jeg ble egentlig ganske sjokka over at hun trodde det..
T: Du må jo stole på meg!....Hva synes dere? 💛💛💛 Hva tror dere skjer videre?💛 Dette var siste del i dag, fordi jeg er litt opptatt... Men kommer mer i morgen💛💛💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...