Hva gjør du her?!!!

391 23 0
                                    

Jeg satte på elektrisk på full guffe, sånn at jeg kunne stenge verden ute. Minnene om Mina begynte å komme opp i hodet mitt. Da jeg fikk vite at meg og Mina vant konkurransen om å få backstage billetter til konsert i Lunde. Akkurat da jeg var langt inn i "drømmeland", dunket jeg plutselig inn i en person. Vi begge falt ned på bakken.
L: Unnskyld, unnskyld, unnskyld! Det var ikke meningen! Jeg burde se meg for!
Person: Nei.. Det er jeg som skal si unnskyld.. What?! Jeg reiste meg fort opp, sånn at jeg kunne se hvem jeg snakket til.
L: Mina?! Hva gjør du her?! Mina reiste seg opp.
M: Jeg har kommet for å si unnskyld.... Hun så meg rett inn i øynene.
L: Mina, en unnskylding hjelper ikke etter alt du har gjort! Du har angrepet meg ganske mange ganger, du har tvingt Marcus til å kysse deg, du har truet Martinus, du har slått til Marcus, sånn at han har besvimt, og bundet Martinus fast til en stol nede i kjelleren din!! Du trenger ikke tenke deg godt om, før du skjønner at jeg aldri kommer til å tilgi deg!
M: Jeg vet at jeg er en UTROLIG stor dust, som ikke har noen venner. Fordi jeg har nesten ødelagt livet til EX-bestevenninnen min og plaget vettet av de beste guttene i verden!
L: Det hjelper ikke å innrømme feilene dine! Jeg snudde meg på hælene, og skulle akkurat til å sette på musikken igjen, og gå hjem, da Mina ropte...
M: Line! Husker du ikke alle de fine minnene våres, før jeg ble gal?! Vi hadde mange fine stunder sammen! Jeg hørte at hun var på gråten.
M: Jeg savner deg! Jeg angrer noe sinnsykt det jeg gjorde! Jeg skjønner at du ikke vil være bestevenninnen min igjen, men jeg vil i det minste at du skal tilgi meg! Jeg hørte at hun hadde begynt å gråte, og jeg merket at tårene presset på. Jeg stoppet med å gå, men snudde meg ikke.
M: Line! Kan vi ikke bare glemme alt det dumme som har skjedd?! Jeg vet at det er utrolig vanskelig.. Men vær snill?! Hun hadde rett.. Det kommer til å bli vanskelig..
M: Kan vi ikke bare starte nytt? Det hørtes nesten ut som om vi var kjærester (haha), men jeg skjønte hva hun mente. Jeg snudde meg sakte rundt, og løp mot henne. Jeg slang meg rundt halsen hennes, og begynte å gråte....

Tror dere Line kommer til å tilgi Mina?💛💛💛 Hvordan tror dere Marcus & Martinus reagerer, hvis hun gjør det? 💛💛💛 Kommer mer seinere i dag..💛💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now