MM: Endelig får jeg plass i senga mi! sa jeg "Happy", og slang meg ned i senga, ved siden av Line...
L: Halo? Ikke hopp oppå meg da.. sutret hun.
MM: Skjerp deg da.. Du må jo tåle litt, i alle fall. sa jeg for tull. Vi satt å bare slappet av, i mens vi ventet på Martinus og Malin.Malin pov
Jeg ville bli med Martinus ned, sånn at vi kunne snakke sammen, alene. Vi gikk på kjøkenet.
Malin: Du, Martinus?
T: Hva?
Malin: Du vet den kvelden, hos deg. Da jeg sa jeg likte deg.. begynte jeg, og rødmet. Jeg så Martinus små rødmet også.
Malin: Og..
T: Og, da jeg sa at jeg likte deg.. fortsatte Martinus. Jeg så storøyd på han.
Malin: Ja...
T: Du vil snakke om det, ikke sant?
Malin: Ja..
T: Jeg også.. Det ble en litt klein stillhet.T: Jeg liker deg ikke, forresten.. Hele verden knuste foran meg. Alt skjedde så fort. Mente han virkelig det?
T: Jeg elsker deg! sa han, og kom nærmere meg. Jeg kjente at jeg ble full av lettelse.
Malin: Jeg elsker deg og.. mumlet jeg. Vi gå hverandre en kort klem, og ble stående å stirre hverandre inn i øynene. Jeg fikk en varm følelse inni meg.
MM: KOMMER DERE SNART ELLER?
T: JADA! ropte Martinus tilbake, og avbrøt blikket.
T: Jeg tror vi må gå opp nå..
Malin: Ja. Vi tok tak i skålene og begynte å gå opp trappa. I mens vi gikk, fikk jeg en forvirret følelse. Var vi sammen nå, eller? Akkurat da jeg tenkte på det, stoppet Martinus meg, rett før vi var oppe. Jeg skjønte ingenting. Han lente seg fram, og kysset meg lett på munnen. Han trakk seg unna, og smilte et lite smil, før han gikk opp og inn på rommet. Jeg ble bare stående igjen, og smile fra øre til øre. Nå visste jeg at vi var sammen.Tenkt! At jeg Malin Marie Nilsen (random), er sammen med Martinus Gunnarsen!! Jeg tok meg sammen, og gikk inn på rommet.
MM: Det tok sin tid. mumlet Marcus.
T: Vi måtte bare ordne noe først.. sa Martinus, og smilte til meg. Martinus ga et tegn til Marcus, om at han skulle flytte seg tilbake til sove sofaen. Marcus sukket irritert, før han flyttet seg.
L: Ooooo. Er det noen mellom dere eller? hvisket Line til meg, da jeg satte meg ned mellom henne og Martinus. Jeg latet som at jeg ikke hadde hørt henne, og konsentrerte meg om filmen.//Kommenter og Vote for mer//
Vet det var en litt sen del, men jeg har funnet ut at jeg mest sannsynlig ikke kan oppdatere hver dag, men skal prøve...💗💗 Tusen takk for over 13k!!💗💗
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...