Jeg kommer aldri til å tilgi deg!!!

656 34 3
                                    

Mina Pov
Jeg angret meg ikke i det hele tatt! Det føltes godt å såre Line. Det høres forferdelig ut, men det er sånn jeg føler det. Jeg husker ansiktet hennes. Fylt med tårer. Da kom jeg på alle de gangene Marcus har trukket seg unna meg! Har han noe i mot meg? -Det er jo ikke rart da. Du tvingte han til å kysse deg! Sa jeg til meg selv. Da slo det meg: Grunnen til at både Marcus og Martinus liker Line, er fordi hun er et godt menneske! Det sier seg selv da. Jeg bestemte meg for å gå over til Line, for å si unnskyld. Selvom jeg er sjalu på henne, og liker å såre henne, er hun en utrolig god venn. Jeg kom fra til huset hennes. "Ding, dong". Jeg hørte noen gå ned trappa. Men det var ikke Line som åpnet døra, det var Moren hennes, Kine.
M=Mina K=Kine
M: Hei, er Line hjemme?
K: Nei, hun er hos kjæresten sin, tror jeg...
M: Er du helt sikker?
K: Ja... Han heter Marcus, hvis du lurte det...
M: Ja, jeg vet det. Takk.
K: Ha det.
M: Ha det.
Jeg løp over til nabohuset, der M&M bor. Jeg banket hardt på døra, selvom klokka var bare 06:30! Jeg hørte noen subbene skritt, komme nærmere døra. Personen som åpnet døra, hadde bare på seg pysjbukse. Det var Martinus!
Martinus pov
Jeg våknet av at noen banket hardt på ytterdøra. Jeg subbet ned trappa, og åpnet opp. Det var Mina! Jeg fortet meg å dra ned en jakke fra stativet, å dekket meg til. Jeg ville jo ikke akkurat at hun skulle se meg i bar overkropp!
T: HVA GJØR DU HER?!!!! glefset jeg lavt til henne. Hun tok et skritt bakover.
M: Jeg... Jeg....
T: Hvis det ikke er noe spesielt, vil jeg helst slippe å fryse, uten noe grunn! hva er det?!
M: Jeg ville bare si unnskyld... Mumlet hun. Hun sa det så lavt, at jeg ikke hørte det....
T: Hva sa du?!!
M: Jeg ville bare si unnskyld. Hun sa det stille, mens hun så ned på føttene sine. Jeg trodde ikke mine egne ører.
T: Til hvem?
M: Marcus og Line.... Kan jeg komme inn? Hun så på meg med dådyrøyne. Jeg tok vekk jakken som skjulte overkroppen min. Hun stirret på meg...
T: Hva ser du på? Hun begynte å rødme. Jeg klarte ikke å la være å smile.
T: Du kan si unnskyld, men bare det. Du er nødt til å dra med en gang du har sagt det, fordi Marcus og Line litt tid for seg selv. Jeg har skjønt at Line er ganske morgen-gretten... skynd deg!!! Mina små løp inn. Jeg fulgte henne bort til soveromsdøra til Marcus. Hun banket på... Jeg skulle til å gå, men hun stoppet meg.....

Det kommer mer i kveld, eller i morgen ❤️❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now