2 uker senere:
Fortsatt Martinus pov
Jeg har gått på skolen i ca. 12 dager nå.. Altså jeg var hjemme i 2-3 dager. Jeg legger merke til at Line og Marcus henger utrolig mye sammen. På skolen og hjemme. Men Marcus fortsetter å prøve å få kontakt med meg. Jeg svarer og er med han, ganske ofte nå. Men jeg har fortsatt ikke tilgit han. Jeg har bestemt meg for at hvis han spør om han kan tilgi meg én gang til, da sier jeg ja.Marcus pov
Jeg og Line går sammen hjem fra skolen. Martinus har allerede gått fra oss. Plutselig begynte jeg å tenke på en ting:. Jeg og Line henger egentlig veldig mye sammen, for tiden. I hvert fall etter at jeg kysset henne hjemme hos meg. Men vi er ikke kjærester. Uansett.. Jeg og Line gikk hjem fra skolen, og snakket om alt og ingenting.Plutselig stoppet Line opp.
L: Marcus.. Det er noe jeg må fortelle deg..Line pov
Jeg hadde tenkt skikkelig på det jeg skulle spørre Marcus om, nå. Jeg kjente jeg ble skikkelig nervøs.
MM: Duuu.. Slapp av. Du kan fortelle alt til meg. Jeg nikket.
L: Som du vet: så har jeg hatt sterke følelser for deg, ganske lenge nå.. Marcus sperret opp øynene.L: Men jeg vet ikke om du føler det samme. Men... Marcus skulle akkurat til å si noe, da jeg avbrøt han.
L: Men! Jeg bare lurte på en ting.. Og uansett hva du svarer, vil ikke det forandre noen ting ved vennskapet vårt...
Jeg bare lurte på om du vil bli kjæresten min igjen..? Marcus bare så overrasket på meg.
L: Det går greit om du sier nei, altså.. Jeg skjønner deg.. sa jeg kjapt.Marcus bare smilte til meg.
MM: Selvfølgelig vil jeg det, Line.. Jeg ble skikkelig glad, og trakk Marcus inn i en god og varm klem. Jeg trakk meg unna, etter en stund. Plutselig så jeg en stor flyttebil kjøre forbi.
L: Ehmmm.. Marcus? Visste du at vi skulle få oss nye naboer? Marcus så rart på meg.
L: Se selv da! sa jeg, og pekte på den store flyttebilen. Marcus løp inn, bare helt sånn plutselig. Og jeg fulgte etter. Jeg hørte at han snakket med Kjell-Erik på kjøkkenet.Marcus pov
Jeg fortalte pappa om de nye naboene, og han sa at han visste det.. Bare at han hadde glemt å fortelle oss om det....//Kommenter og Vote for mer//
💛💛💛💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...