Idioten eller fremtiden?

387 21 4
                                    

Der sto....

Line?! Jeg kunne ikke høre hva hun sa, men jeg så at hun gråt.
MM: Line? Hun snudde seg ikke.
MM: Line, hva gjør du her? Jeg gikk inn i rommet, og lukket døra etter meg.

Line sto helt urørlig. Jeg gikk helt bort til sengekanten og tok hånden min på ryggen hennes.

L: Var det ikke du som hatet meg? mumlet hun lavt.
MM: Hvorfor tror du det? Jeg følte meg plutselig helt dum. Jeg vet jo svaret..

L: Skal jeg si deg hvorfor? Hun tok en pause, og svelget tungt (så det ut som).
L: Fordi du kjeftet meg rett opp i ansiktet mitt, og fordi du vet sannheten! ropte hun.

Jeg hadde glemt alt det, fordi jeg hadde vært så opptatt av Martinus. Jeg så ned på føttene mine, men så rakst opp igjen. Så kom jeg på Martinus som la helt slapp bak henne.

Jeg så ikke på Line engang, men gikk bare rett fordi henne, og bort til Martinus.
L: Si noe da! Jeg ignorerte henne fullstendig. Akkurat nå var det Martinus jeg skulle tenke på, ingen andre.

L: Halo?! Jeg vet du er drit sur meg, men det betyr ikke at du kan ignorere meg! Selvom det er en veldig god grunn! Det siste mumlet hun for seg selv. Men høyt nok til at jeg kunne høre det.

Etter jeg bare hadde sittet der å studert Martinus, ga tydeligvis Line opp. Hun reiste seg opp, og skulle til å gå ut døra. Jeg så forsiktig etter henne, og gledet meg til å få litt alene tid med Martinus (selvom han ikke var våken).

Men rett før hun var ute av rommet, snudde hun på helen og kom stormende mot meg.

Hun stoppet rett foran meg, og av en eller annen grunn satte hun seg ned på knærne.
L: Kjære Marcus Gunnarsen. Hvis du hører hva jeg sier, slutter jeg å mase deg. Jeg visste at dette kom til å ta sin tid. Jeg sukket høyt, og nikket motvillig med hodet. Jeg hadde jo ikke noe annet valg!

L: Jeg vet jeg har gjort veldig mye galt, og at jeg har såret folk. Men jeg mener det ikke. Jeg kan ikke styre mine følelser. Det skjer bare. Jeg skulle akkurat til å avbryte henne, da hun ga meg et drepende blikk.

L: MEN! Jeg vet at det ikke er noen unnskylding for alt jeg har gjort mot deg. som du vet at jeg elsker Martinus også, er det helt opp til deg om du vil være sammen med en idiot, eller komme videre i livet, og finne deg en bedre jente. Du kan jo nesten den jenta du vil! Så, er det opp til deg. Idioten, eller framtiden? ....

{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}

//Kommenter og Vote for mer//

Jeg har tenkt til å ha en shoutout konkurranse. Det du gjøre for at nesten 22 000 folk kan se din Wattpad profil, kanskje følge deg, eller lese historien din, er:

1:
-Skrive hva du liker best ved/synes om historien min😅
-Kommenter og Vote mye du vil❤️
-Og spre denne historien videre...

Ekstra sjanse:
-Gi meg shoutout❤️
-Få flere til å følge meg😂😂😂❤️

Det er 2-3 som får shoutout, der hvor jeg skriver om bl.annet:
-Følge deg
-Lese historien din (hvis du hat historie da)
-Hvor bra historien din er
-Osv...😂❤️

Kommenter ❤️ hvis du har gjort 1, og ❤️❤️ for ekstra💪🏼⚡️❤️

Hehe😂😂😂😂

Er det sant?!Where stories live. Discover now