Han bråstoppet, sånn at jeg krasjet inn i han. (Han holdt meg jo i håndleddet)... Han snudde seg mot meg, og begynte å gå nærmere meg. Jeg var litt redd for hva han skulle gjøre med meg, så jeg tok et skritt bakover hver gang han tok et forover. Han bare stirret på meg. Rett inn i øynene, mens han gikk mot meg. Før jeg visse ordet av det, traff jeg veggen. Han var bare noen cm fra meg. Han slapp håndleddet mitt, og presset meg mot veggen. Det var vondt, men behagelig. Han slapp håndleddet mitt, men jeg ville ikke prøve å rømme. Han er jo kjæresten min, og jeg stoler på han.
T: Hvorfor? hvisket han hest.
L: Hvorfor hva?
T: Det vet du....
L: Nei... Selvom jeg hadde en anelse.
T: Hvorfor har du ikke fortalt meg og Marcus, at du har hatt en kjæreste før? Vi er jo kjærester.
L: Jeg bare følte at det ikke var så viktig.
T: Ikke viktig? Han hadde hevet stemmen litt.
T: Er det ikke viktig at vi forteller hverandre om oss selv? Jeg har fortalt alt om meg, men du har tydeligvis ikke gjort det samme mot meg, eller oss.
L: Martinus... Han tok fingeren sin på leppene mine.
T: La meg snakke ferdig... Han presset meg hardere mot veggen, men det var fortsatt behagelig.
T: Jeg vil ikke overreagere, men jeg bare sier det jeg tenker. Jeg vil gjerne høre på forklaringen din, men jeg føler at du ikke har noe å forklare.. Jeg er skuffet over deg, selvom jeg ikke er det. Du har rett. Vi har jo ikke spurt om du har hatt kjærester før. Hvisket han hest.
L: Men... Hvorfor kan du ikke snakke med Thomas også? Det er jo ikke bare min "feil". Dessuten var det jeg som slo opp med han! Martinus.. Hvis du tror at jeg liker Thomas mere enn deg, så har du rett... Martinus sperret opp øyene. Han sluttet å presse meg mot veggen. Han skulle akkurat til å slippe meg, men jeg holdt han fast. Han var blank i øynene.
L: Det er fordi jeg ELSKER deg, Martinus. Jeg liker Thomas bedre enn deg, som en venn. Fordi jeg vil være mer enn venner med deg! Det er deg jeg elsker, ingen andre. Han sukket lettet. Han begynte å presse meg mot veggen igjen. Han tok hendene sine på kinnene mine.
T: Jeg elsker deg også, Line.. Jeg fikk ikke sagt noe, før han kysset meg, og jeg han. Midt i kysset ble vi avbrutt...
Thomas: Ja... Ehm.. Jeg ser jo at dere er kjærester, men dere trenger ikke akkurat å kline rett foran ansiktene våres.. Jeg trakk meg unna, fordi jeg ikke klarte å la være å smile..
T: For det første: Kan du forskjellen på å kline og kysse? Fordi det virker ikke sånn... Fordi vi kysset... lo Martinus...
T: Og for det andre: Så trodde vi at vi var alene.. Jeg visste jo ikke at dere hadde planer om å spionere på oss.. Han og jeg fikk helt latterkrampe....Hva synes dere?💛 Kommenter et 💗 (hvilket som helst), for mer...💛💛💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...