Jeg stirret sjokka på Mina. Da kom jeg på at jeg hadde bare dratt med meg Line bak scenen, og ikke Mina. Jeg/vi hadde glemt henne helt, og bare dratt hjem til meg og Tinus. Jeg så at Line og Martinus tenkte noe av det samme. Jeg så at Mina planla noe, og det så ikke særlig snillt, i følge øynene hennes.
Line pov
Mens jeg tenkte over hva Mina hadde sagt, kastet hun seg plutselig over meg. Hun holdt meg nede med en hand, å klasket meg i ansiktet med den andre. Jeg kunne ikke bevege meg, bare gråte. Jeg lukket øynene, mens jeg følte smerten strømme gjennom meg. Jeg hørte at Marcus & Martinus strevde med å få Mina vek. Jeg hørte det svakere.... Og svakere.... Plutselig ble alt svart....
Marcus pov
Jeg skjønte ikke helt hva som skjedde, men da jeg hørte hylet til Line, kom jeg til virkeligheten. Jeg så at Mina holdt Line nede, mens hun torturerte henne. Jeg begynte å få panikk, Martinus også. Vi kastet oss over Mina, men det var for sent. Line lukket øynene.
-LINE!!! Martinus, du må ringe en ambulanse, fort! Jeg holder Mina nede, i mens du gjør det. Jeg var sykt bekymret for Line.
MM: HVORFOR GJORDE DU DET, MINA!!! Det er en grunn til at folk liker Line bedre enn deg, og det er fordi hun er et godt menneske. Men det er dessverre ikke du!!! Skrek jeg i ansiktet hennes. Hun krøllet seg sammen under meg. Hun begynte å gråte, men jeg fortsatte.
-Mina, svar meg!!! Du kan ha drept Line! Vi vet jo ikke om hun er død, fordi jeg må holde deg nede! Jeg hørte sirener utenfor. Jeg slapp Mina, å løp bort til Line. Jeg løftet henne forsiktig opp, å løp ned til utgangsdøra. Hun hadde bare på seg nattøy, så jeg holdt henne ekstra godt inntil meg, for varme henne. Ambulanse-folkene kom inn å tok henne fra meg. De la henne på en båre, og trillet henne inn i ambulansen. Jeg fikk lov til å sitte ved siden av Line. Mens jeg så på henne, kjente jeg flere tårer strømme på... Jeg ringte pappa/Kjell-Erik, å fortalte han, hva som hadde skjedd. Jeg prøvde å finne iPhonen til Line. -Ahhhh... Hun har jo ikke noen lommer, på nattøyet. sukket jeg. Jeg lette i min pysjbukse. -Der, jeg fant den! Tenkte jeg inni meg. Jeg ringte moren hennes.
K: Hallo, Line. Når kommer du hjem?
MM: Hei det er Marcus Gunnarsen, kjæresten til Line. Jeg vil bare si at Line er hardt skadet, og vi er på vei til sykehuset med ambulanse.
K: Jeg kommer så fort jeg kan... Hun la på. Vi var kommet fram til sykehuset. Legen løp inn på akutt avdelingen, med Line.....Hva synes dere?❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...