T: Jeg drar ut en tur jeg! Jeg hadde helt glemt at det var bare jeg og Marcus som hadde stått opp....
T: Bare glemt det.. hvisket jeg stille, i mens jeg gikk ut. Når jeg kom ut, ble jeg ganske overraska. Jeg så Marcus snike seg rundt et hjørne (sånn at jeg akkurat kunne se halve han), så jeg bestemte meg for å følge etter. Når jeg kom rundt hjørnet, så jeg ingen tegn til Marcus, men plutselig hørte jeg noen le skikkelig høyt.
T: Marcus... mumlet jeg for meg selv. Han vekket sikkert hele nabolaget (igjen😂).Jeg fulgte etter lyden, og fikk sjokk. Marcus og Malin satt på en benk med utsikt til vannet (ikke viktig, men veldig romantisk), mens de satt å lo sykt høyt. Jeg kjente sinne vokse inni meg, men ble fort borte igjen når sorgen kom. Jeg ble faktisk veldig lei meg. Jeg trodde liksom at jeg og Malin var i et forhold nå. Men Marcus må jo selvfølgelig ødelegge for meg. Hva med Line da? Er ikke de sammen? Jeg gikk rasende bort til dem.
T: Hva i huleste skjer her?! Marcus skvatt noe sinnsykt, og snudde seg fort mot meg.
Malin: Martinus? Hva gjør du her?
T: Det er heller jeg som skal spørre deg! Hva gjør du her med Marcus?!
MM: Du Martinus! Det er ikke som du tror!
T: Ikke som jeg tror? Hva er det du tror jeg tror da?! Marcus bare stirret forvirret på meg.
MM: Det vet du selv!
Malin: Martinus! Det er ikke sånn!
T: Malin! Jeg trodde vi var i et forhold! ropte jeg til henne, før jeg gikk vekk fra dem.Malin: MARTINUS!!! hørte jeg Malin rope etter meg. Jeg gadd ikke å snu meg. Plutselig ble jeg tatt hardt i håndleddet, og dratt bakover, sånn at jeg falt. Alt skjedd så fort, så jeg hadde ikke helt fått med meg hva som skjedde. Da det klarnet for meg, så jeg Marcus stå foran meg. Malin sto bak han.
Jeg skulle akkurat til å reise meg, da Malin kastet seg på meg, og holdt meg hardt nede. Marcus satte seg forsiktig ned ved siden av ansiktet/hodet mitt. Jeg var egentlig ganske glad for at nesten ingen hadde stått opp enda, fordi eller så hadde folk begynt å lure på om jeg ble kidnappet eller noe. Malin så lei seg ut, der hun satt oppå meg, og holdt meg nede. Jeg fikk med en gang en dårlig følelse inni meg....
//Kommenter og Vote for mer//
Kommer mest sannsynlig en del til i dag😜 Jeg er syk, så jeg har ikke noe annet å gjøre😅👍😷
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...