•••Jeg våknet neste dag.. På gulvet. Jeg kjente smerten fra hodet ile gjennom kroppen. Jeg stønnet, før jeg reiste meg sjanglete opp.
Vent. Det her er ikke rommet mitt! Jeg så febrilsk rundt, og slappet av når jeg så Line ligge i senga si. Hun sov fortsatt.
Jeg smilte for meg selv, og fant fram telefonen min. Da jeg åpnet skjermen var det 34 meldinger fra pappa og 6 fra Martinus. Pappa hadde i tillegg prøvd å ringe meg 20 ganger.
Da kom jeg på at jeg hadde glemt å sende melding til pappa. Jeg sendte fort en melding om at jeg var hos Line. Martinus og pappa var sikkert dritsure på meg nå.
Jeg snek meg opp ved siden av Line og kysset henne på pannen, før jeg hoppet ut av vinduet. Da jeg kom inn på rommet mitt, så jeg pappa ligge sovende på senga mi.
Jeg snek meg sakte bortover soveromsgulvet og håpet at han ikke hadde merket meg. Men akkurat i det jeg skulle til å åpne døra, slang han seg opp i senga.
K-E: VI HAR VÆRT SÅ BEKYMRET FOR DEG! Han stormet bort til meg med åpne armer, men stoppet før han fikk klemt meg.
K-E: Du skal være så glad for at Martinus tok telefonen i går! Han sendte meg et strengt blikk.[ Martinus kommer til å drepe meg! ]
MM: Unnskyld! Jeg og Line så på film, også sovnet jeg!
K-E: Vi må snakke mer om akkurat det etterpå! Jeg nikket sakte. Pappa sukket og trakk meg inn i en klem.•••
Etter 10 min "pappa klem" måtte jeg trekke meg unna.
MM: Unnskyld..
K-E: Martinus har enda ikke kommet hjem, gidder du å hente han? Jeg nikket og skulle til å gå ut av rommet, men pappa holdt meg igjen.K-E: Når dere kommer hjem, må vi snakke sammen! Jeg smilte skjevt, før jeg løp ned trappa. I gangen møtte jeg på Emma. Når hun så meg, sperret hun opp øynene og sprang mot meg.
Emma: Marcus! Jeg løftet henne opp i armene mine, samtidig som hun klemte meg.
MM: Emma! Hva er det?
Emma: Kan jeg få is? Jeg lo og løftet henne ned.Hun smilte det søte smilet sitt, og blunket med øynene.
MM: Prøver du å bestikke meg?
Emma: Nei, fordi jeg allerede har fått isen min! Jeg himlet med øynene og klappet henne på hodet.
MM: Jeg har ikke penger! Emma la armene i kors og så surt på meg.
Emma: Løyner!
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...