Hvorfor valgte du meg?

393 21 10
                                    

Plutselig snudde hun seg, og hoppet bort til meg....

MM: Dårlig samvittighet? ertet jeg.
L: Nei! sa hun, og rekte tunge til meg. Hun tok telefonen min, og slo den av.

MM: Hei!
L: Hei! Hun ga meg tegn til at hun ville ligge i armkroken min, med øynene sine. Så jeg løftet høyre armen min, og hun la seg godt til rette.

MM: Kan vi..
L: Snakke ordentlig om det vi egentlig skulle? spurte hun og fullførte setningen min. Jeg smilte forsiktig og nikket.

Vi ble liggende i en klein stillhet, i noe som føltes ut som 2 timer. Før Line avbrøt stillheten.

L: Jeg vil høre hva du synes om at jeg elsker en annen samtidig som jeg elsker deg.. mumlet hun mot brystet mitt.

MM: Vel.. nølte jeg.
MM: Det er trist og rart, at det ikke bare er meg du vil ha i livet ditt. Som en kjæreste tenker jeg på. sa jeg, og sukket.

L: hvorfor valgte du meg? spurte hun sårt og plutselig.
MM: Fordi jeg elsker deg!
L: Men jeg elsker jo en annen og deg! Hun trakk seg ut av grepet mitt, og så meg rett inn i øyene.

L: Jeg vet deg plager deg! Jeg reiste meg fort opp.
MM: Jeg er ganske klar over det! Men det er vanskelig å overse det, når du minner meg det hele tiden! sa/ropte jeg til henne. Men ikke sånn at de andre som var hjemme kunne høre det.

Jeg dro begge hendene mine frustrert gjennom håret mitt, mens jeg prøvde å unngå blikket til Line.

L: Ro deg ned. Hun reiste seg opp hun også, og tok begge håndflatene sine på hver sin side av ansiktet mitt.

L: Si meg, helt ærlig.. Jeg sukket frustrert, og nikket.
L: Elsker du meg like mye som du gjorde før? spurte hun helt rolig, men jeg hørte at stemmen hennes sprakk på slutten.

Jeg nølte. Jeg var jo ikke sikker på det selv en gang!

MM: Ja. sa jeg nølende, mens jeg prøvde å skjule det usikre smilet mitt.

L: Sannheten.. Jeg blir ikke lei meg. Bare plis.. Si sannheten. sa hun og kysset meg mykt på munnen.

MM: Nei.. Jeg gjør ikke det. sa jeg, og kjente en tåre renne nedover kinnet mitt.....


{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}

//Kommenter og Vote for mer//

TUSEN MILLIONER TAKK FOR OVER 31 K LESER ! 😱😭

Dere er helt elsk! Nesten like elsk som remixen til Heartbeat og Girls! 😂😍😱

-----

Har fått skrivesperre, det var ganske vanskelig å finne noe i denne delen😓 Også føler jeg kanskje litt, at delene jeg skriver bare blir dårligere og dårligere 😁😅

plis kom med noen ideer 🙏

-Team Marcus? ❤️🍍
-Team Martinus? ❤️🍌

---

Instagram: @macandtinuspage 😂❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now