Kommer!

409 21 5
                                    

T: Serr?! Jeg sa fort ha det til Malin, og skyndet meg hjem...
Jeg så bilen stå utenfor huset vårt. Jeg skyndet meg inn døra, men med en gang jeg kom inn, datt jeg over noen. Jeg hadde egentlig ikke skjønt hva som hadde skjedd, enda. Men når jeg fant det ut, så jeg en sur Marcus ligge under meg. Marcus dyttet meg av seg.
MM: Hvorfor kom du ikke før nå?! Klokka er jo over fire! Nesten halv fem! Jeg så ned i bakke.
T: Jeg, eller vi hadde det bare gøy..

MM: Gøy? spurte Marcus, med en helt normal tone. Jeg stirret forundret på han.
T: Ja?
K-E: GUTTER?! VI DRA! Jeg gikk ut døra, og inn i bilen. Marcus hadde enda ikke kommet ut, så jeg benyttet sjansen til å sitte foran (haha). Pappa virket ikke sur i det hele tatt! Han bare så på meg og smilte lurt. Når Marcus kom ut av døra, og så at jeg satt foran, så jeg bare at han himlet med øynene og lo. Han satte seg inn i bilen, og vi begynte å kjøre.
MM: Hva gjorde deg og Malin da? spurte Marcus helt plutselig, og lente seg framover i bilen.
T: Marcus! sukket jeg oppgitt.
K-E: Hæ? Jeg ga Marcus et ikke-si-det-til-pappa-vær-så-snill, blikk. Marcus ignorerte det med vilje, og smilte mot pappa.
MM: Du vet at Martinus... Jeg skulle akkurat til å "angripe" Marcus (for tull), da pappa så på meg med et slutt! blikk. Jeg satte meg ordentlig tilbake i setet mitt, og så ut av vinduet.

Marcus pov
Jeg begynte å fortelle pappa om Malin.
MM: Kort sagt: Martinus en søt jente en gang, også har de holdt kontakten litt. Også mistet de den. flytte Malin, jenta, hit.. Altså i Elvflata 1, også har de fått kontakten igjen. Også tror jeg at Martinus har følelser for Malin. Jeg så bort på Martinus, og så at han rødmet.
K-E: Jasså... det er det du gjør om dagen Martinus?
T: Hva da? spurte Martinus, både flaut og irritert.
K-E: Henger med Malin..? spurte pappa forsiktig. Martinus nikket. Det ble en litt klein stillhet, en stund. Helt til Martinus lyste opp, og snudde seg mot meg med et ondskapsfullt blikk. Han sendte meg et nå-får-du-igjen, blikk (for tull). Nei, nei, nei!.....

//Kommenter og Vote for mer//
Hva tror dere skjer?💗

Er det sant?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora