7/?

728 33 8
                                    

Han var bare 2 cm unna meg nå...
Han lente seg ned mot meg, og ga meg en bamseklem! Jeg tok den godt i mot. -Jeg trodde du skulle kysse meg... sa jeg flaut. Martinus tørket noen tårer, under klemmen. Til slutt sa han: -Line, jeg... Jeg... Unnskyld for at jeg oppførte meg sånn. Livet er urettferdig! Jeg lurte på hva Marcus hadde sagt til han. Men så lenge han forsto, var det greit... -Blir dere med hjem eller? spurte Marcus. Vi bestemte oss for å dra hjem til dem. Vi var hjemme alene, så vi lagde oss taco. Mens vi spiste, så vi på skrekkfilm. Det var så skummelt, at jeg gjemte meg i armkroken til Marcus. Når filmen var ferdig, sa Marcus -Vil du overnatte? -Ja, gjerne. Jeg er hjemme alene, jeg vet at jeg får lov. Marcus & Martinus smilte til meg. Vi bestemte oss for å spille FIFA 16. Det var meg mot dem.... Etter vi hadde spilt i ca 1 time, ledet guttene 14-2😂 -åååå, jeg er trøtt!!! klagde jeg, mens jeg så på Marcus, med dådyrøyne. -Skal vi legge oss? spurte han forsiktig. -Jaaaa!!! ropte jeg. De så bare rart på meg. -Hvor skal jeg ligge? spurte jeg Mac. -Hos meg vel! svarte han, med et lurt smil. Jeg gikk inn på badet, og skiftet til nattøy. Da jeg kom ut, hadde ikke Marcus kommet enda. Så jeg krøyp under dyna hans. Uten at jeg hadde lagt merke til det, lå han plutselig ved siden av meg. -Sååå... Hva synes du om filmen da? sa han mens han lo. -Haha, veldig morsomt. Det er jo skikkelig skummelt når det kommer en fyr med en øks, å kaster øksen i ryggen en annen da! sutret jeg. -Da er det vel det da! svarte Marcus.
Marcus pov
Jeg så på henne. Hun hadde så vakre øyene. Jeg la forsiktig armene mine på midjen hennes. Hun lot merke til det å smilte. Hun bet seg i leppa, og jeg tok hintet. Jeg trakk henne helt inntil meg, mens jeg kysset henne svakt, og mykt, og hun kysset tilbake. Til slutt sovnet hun.
Neste dag
Line pov
Jeg våknet i armkroken til Marcus. Ahhh... Tenk at jeg har drømmeprinsen. Jeg så han rett inn i øynene. Han hadde tydeligvis våknet før meg. Jeg la meg godt til rette, og sovnet igjen....

Liker dere historien min??❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now