Ha ha

555 29 3
                                    

Jeg så forskrekket på Line. Sa hun virkelig det?! Angret hun seg for at Marcus og henne slo opp? Jeg så bort på Marcus, og jeg trakk blikket hans, som var like forskrekket som mitt. Jeg trakk Marcus med meg ut i gangen, sånn at vi kunne snakke sammen. Marcus skjønte det, og åpnet munnen.
MM: Martinus... Hva skal vi, eller jeg si? Jeg så desperasjon i øynene hans.
T: Jeg vet ikke... Bare si det du føler.... Jeg sendte han et du-klarer-det, blikk.

Marcus åpnet døra, og gikk sakte inn

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Marcus åpnet døra, og gikk sakte inn. Line satt på senga og tørket noen tårer.
MM: Line... Jeg har også hatt det helt forferdelig uten deg.. Vil du bli sammen med meg igjen...? Marcus så usikkert på Line. Jeg så at han krysset fingrene sine, bak ryggen sin😂🙊 Line så på Marcus.
L: Selvfølgelig! Marcus trakk henne inn i en klem.... Line trakk seg unna, og så på meg. Jeg ga henne en god klem, jeg også. Vi satte oss ned for å se resten av filmen.
          Line pov
Jeg hadde sett filmen før, så det var greit at de hadde sett litt av den, før jeg kom. Jeg satt mellom Marcus og Martinus. Marcus skvatt skikkelig mange ganger. Hver gang han gjorde det, fikk jeg og Martinus latterkrampe. Jeg så på TV'en. Nå kommer det! Tenkte jeg for meg selv. Noen få sekunder senere, kom det en skvette scene.
Før skvette-scenen
Martinus hadde akkurat poppet popcorn. Han ga den forsiktig til Marcus, mens han så oppslukt på TV'en. Marcus gomlet i seg popcornet.
     Tilbake til virkeligheten
Akkurat når skvette-scenen kom, svakt Marcus skikkelig. Han skvatt så mye at han kastet popcornet fra seg, mens han skrek. Martinus tok filmen på pause, mens jeg og han lo oss i hjel. Martinus tumlet bort til Marcus...
T: Marcus..... Du... Er... Bare..... Så... Sinnsykt.... Lettskremt... Og.... Morsom.... Sa Martinus mens han lo seg i hjel. Marcus sendte han et stygt blikk...
Dette var den siste delen i dag. Jeg skal overnatting skolen, jeg får dessverre ikke lagt ut flere deler i dag. Men det kommer mere i morgen!❤️❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now