Jeg latet som at jeg ikke hadde hørt henne, og konsentrerte meg om filmen.
Jeg merket at Line var litt missfornøyd med at jeg ignorerte henne, men det måtte hun bare tåle. Jeg merket plutselig at Martinus prøvde å få øyekontakt med meg, og jeg lot han.Line pov
Jeg visste at det var noe i mellom dem. Jeg så at Martinus prøvde å få øyekontakt med Malin, og hun lot han. Så nå satt de å så på hverandre, i mens de mimet ord med munnen. Det var egentlig ganske søtt å se på. Martinus er jo søt han også da.. NEI, LINE!! IKKE TENK SÅNN! DU ER SAMMEN MED MARCUS, IKKE MARTINUS! Malin så rart bort på meg.
Malin: Går det bra, Line?
L: Jada. sa jeg, og smilte et smil som ble til et fake et. Malin så det, og stoppet filmen.
MM: Hei! Jeg ser på!
Malin: Unnskyld, men jeg må bare snakke litt med Line?
T: Har det skjedd noe? spurte Martinus meg. Jeg bare trakk på skuldrene til svar. Malin tok tak i håndleddet mitt, og dro meg opp av senga til Marcus.Malin dro meg med inn på Martinus sitt rom. Hun bare stirret bekymret på meg.
Malin: Hva er det som skjer? Jeg ser at det er noe!
L: Ingenting! Det var jo ingenting, eller det var jo noe da. Jeg var ikke akkurat sjalu, men liksom.. Jeg vet ikke!
Malin: Jo, det er noe! Vi er liksom BFF'er! Og da er det meningen at vi skal snakke med hverandre, og fortelle hverandre ting, hvis det er noe galt! Og det er det nå! Så snakk! Hun har rett. Men jeg vet at hun kommer til å bli bekymret, sur og lei seg.
L: Okey da..
Malin: Fint!
L: Husk jeg vet ikke om det jeg sier er sant altså.. Jeg vet ikke selv engang.
Malin: Okey? sa Malin med en bekymret tone i stemmen.Jeg trakk pusten dypt.
L: Altså.. Jeg er ikke akkurat så veldig sjalu, men... Malin sperret opp øynene, og jeg så at hun ble litt lei seg.
L: Men. Jeg vet ikke helt om jeg fortsatt har følelser for Martinus. Jeg så Malin ble blank i øynene.
L: MEN! Jeg er sammen med Marcus, og jeg elsker han. Du er sammen med Martinus, og du elsker han. Så du er hans, og han er din. Malin flyttet litt ubehagelig på seg.
Malin: Men..//Kommenter og Vote for mer//
Tusen takk for nesten 14 k!⚡️🔥❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...