Kysset

808 33 3
                                    

Han så på meg å ga meg et hint om at jeg bare skulle være stille, å høre på han....
-Line, helt siden jeg hørte stemmen din, telefonen din. Har jeg likt deg utrolig godt. Jeg liker deg mer og mer, for hver dag som går. Jeg vet ikke om du føler det samme om meg. Han tok en pause, og jeg prøvde å si noe, men han tok fingeren sin foran leppene mine. -Det virker også som at Martinus liker deg veldig godt, han også. Den måten han kysset deg kinnet. Da han ser deg, hele tiden. Det virker som om han liker deg like mye, som jeg liker deg. Og det er utrolig mye!!! Jeg begynte å rødme, skikkelig. -Line, jeg elsker deg utrolig høyt! Vil du bli sammen med meg?❤️ Han så sykt nervøs ut. Jeg bare kastet meg rundt halsen hans! -Ja selvfølgelig!! Du er jo drømmegutten min❤️! Marcus så ut som at han skulle sprekke av glede. Han trakk seg fra klemmen, og la armene sine rundt midjen min, og jeg tok armene mine rundt halsen hans. -Så... Du er bare min?❤️ spurte han usikkert. -Ja!❤️ svarte jeg. Han lente seg ned mot meg. Han så meg rett inn i øynene mine. Så i ca 2 sec, så han ned på leppene mine, så fort opp igjen til øynene. -Jeg elsker deg!❤️ sa han hest. Jeg fikk ikke sagt noe, før jeg kjente noen lepper på mine. -Tenk at selveste Marcus Gunnarsen, kysser meg midt munnen!! tenkte jeg inni meg. Han kysset meg mykt, før han trakk seg litt tilbake.... -Line, hvorfor er du utrolig snill og pen? spurte han lattermildt, men hest. Jeg bare kysset han, og han kysset tilbake. Vi sto sånn en stund. -Marcus, hvordan kunne du?!!! skrek plutselig Martinus, og løp....

Bare si ifra hvis dere har noen ideer til historien❤️❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now