Godteri!!

384 18 5
                                    

Jeg gikk opp rommet mitt, la meg i senga, og sovnet fort (igjen)....

Neste dag:
(Fortsatt Martinus pov)
Jeg våknet igjen, rundt sånn 12:30. (Ja, jeg vet det er seint).
T: Ahhhh....! Jeg reiste meg opp, slang på meg noen klær, og gikk ned på kjøkkenet.
K-E: Endelig sto du opp...
T: Det er ikke min skyld at Marcus måtte skolen. lo jeg. Pappa bare himlet smått med øynene.
K-E: Uansett... Husk at dere skal ha konsert i morgen da, dere være forberedt. Vi skal bort der vi skal ha konsert i dag, med Jon, og øve litt, og sånt.

T: Åja.. Det er i morgen ja.. Når drar vi?
K-E: Rundt fire tiden.
T: KK, da rekker jeg å være med Emma å kjøpe godteri.. Men hvor er Marcus egentlig?
K-E: Jeg tror han er ute med Line ett eller annet. Jeg tror han sa noe om bowling med Brage og resten danserne deres...

T: Uten meg?!
K-E: Tydeligvis.. lo pappa. Emma kom løpende ned på kjøkkenet.
Emma: Endelig!!! Kan vi kjøpe godteri nå? spurte hun med dådyrøyne.
T: Selvfølgelig.. sa jeg, mens jeg smilte til henne.
T: bare spise frokost først...
Emma: Fort deg da! sutret Emma.

Etter jeg hadde spist, tok Emma meg i hånda, og dro meg ut i gangen. Vi tok på oss yttertøyet fort, og gikk ut. Emma holdt hånden min hardt. Når vi kom til godteri-butikken, sa jeg:
T: Du kan velge mellom smågodt eller vanlig godteri...
Emma: Smågodt!!! ropte Emma så høyt og ivrig, at jeg måtte hysje på henne, fordi folk i butikken så rart på oss. Jeg lot Emma gå litt alene rundt (ja, jeg vet at jeg er ansvarsfull😂). Hun hadde tross alt telefonen med. I mens Emma valgte godteri, bestemte jeg meg for å ringe Marcus..

||Samtalen||

T: Hallo?
MM: Hei, Tinus.. Hva lurer du på?
T: Nei, jeg bare lurer hvor du er.. Eller dere?
MM: Meg og Line ser bare litt rundt om i godteri-butikken.
T: Åå.. For et sammentreff! Meg og Emma er her/der nå.. sa jeg mens jeg så meg rundt etter Marcus og Line.
MM: Møtes snart da?
T: KK, bye...
MM: Bye, bye.. Jeg la på, og så etter Emma. Hun holdt fortsatt på med å velge godteri.
T: Emma, går vi å betaler.. Også finner vi Marcus og Line...

//Kommenter og Vote for mer//
Husk å stemme det nye coveret😅💗 Tusen takk for nesten 11 k (har 10.9)!!😚💗

Er det sant?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora