Del 30

542 32 3
                                    

Noen rev Marcus av meg, akkurat i tide. Jeg hørte Marcus skrike.
MM: Slipp meg!!! Vet du i det hele tatt hva han har gjort mot meg?! Han fortjener å føle smerte!!! Marcus løp mot meg igjen.
?: MARCUS!! Ikke prøv deg en gang!!! Marcus la seg ned på gulvet, og gråt.
Marcus pov
Jeg følte meg utrolig svak, sliten og sviktet. Det ble for mye for meg, så jeg falt sammen på gulvet. Jeg gråt... Det var pappa som hadde revet meg vekk. Jeg vet ikke hvor han kom fra.. Jeg kjente noen løfte meg opp.. Det var Martinus. Jeg brydde meg ikke særlig nå, men jeg var fortsatt sint på han. Jeg merket at han gikk opp trappene, og at noen fulgte etter. Det var helt sikkert pappa. Han slapp meg ned i senga mi og gikk ut, mens pappa kom inn. Han satte seg ved siden av meg. Senere kom Martinus slepende inn på Line. Hun nektet å komme nær meg, og jeg nektet å nærme meg Martinus.
Kjell-Erik pov
Det var ulikt Marcus å være sånn, så det måtte ha skjedd noe. Jeg så strengt på Martinus, men han nektet å møte blikket mitt. Jeg senket blikket ned til Marcus, som gråt stille, mens han så på Line. Line så livredd ut...
K-E: Hva har skjedd her, Martinus!!!
T: Hvorfor spør du meg?!
K-E: Fordi det ser ut som om Marcus ikke kan snakke fordi han har vondt.. Mens Line ser det heller ikke ut som kan snakke, fordi det ser ut som om noen har skremt stemmen ut av henne... svar meg!
T: Okey.... Det har seg sånn at jeg snek meg inn rommet til Line. Også kysset jeg henne. Hun kysset tilbake, det ble til at vi kysset.... Han tok en pause, men fortsatte..
T: Mina filmet alt sammen, hun viste videoen til Marcus. ble han sinna at han skrek inn i ansiktet til Mina, sånn at Line ble livredd. kastet han seg over meg, fordi han var sinna meg. Han skulle akkurat til å slå meg, da du kom inn....
Marcus pov
Jeg hørte alt Martinus sa, men jeg klarte ikke å reagere. Jeg var for svak.....
Det kommer mer snart❤️❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now