Nå?❤️

999 37 4
                                    

L=Line M=Marcus
L: Hallo, det er Line... Hvem er det jeg snakker med?
M: Det vet du jo! Jeg kunne kjent igjen den stemmen, hvor som helst!
L: MARCUS!!!! Mina reagerte ved siden av meg, med et rykk. Hun spurtet bort til meg, og jeg satte på høyttaler.

M: Ja, det er meg!❤️ Jeg bare lurte hvor du bor...
L: Jeg bor Elvflata 3!
M: Åååå... kult. Hvis du ikke visste det er det gata vi bor i også...?
L: Ja, jeg vet det, men jeg har aldri turt å banke hos dere... Jeg så flaut bort på Mina.
M: Ja, ja. Uansett.... Jeg lurte om du og hun derre Mina, har lyst til å finne noe med meg og Tinus? Jeg og Mina begynte å skrike glad inn i iPhonen.

M: Det tar jeg som et ja!❤️ Møt oss i parken om ca 2 timer. Snakkes❤️ Så la han på... Jeg og Mina bare
-TO TIMER!? Vi skynde oss!! Vi løp inn på badet, og sminket oss. Jeg tok på litt mascara og pudder. Mina tok på mascara, pudder og øyenskygge. Jeg så rart på henne, fordi hun aldri bruker øyenskygge.

M: Jeg jo se bra ut når jeg skal møte drømmeguttene mine! sa hun med en lattermild stemme. Vi brukte sikkert 1 time på å finne det riktige klesplagget.

Jeg endte opp med en svart shorts, en hvit, blonde t-skjorte. Med en fin blomst i håret. Mina tok på seg en svart shorts, med en lilla topp. Nå var tiden inne for å begynne å gå til parken. Vi var sykt nervøse. Når vi kom fram, så vi to gutten-skikkelser. Jeg løp mot dem, mens Mina gikk litt mer nervøs bak.

Når jeg kom fram til dem. Sto de bare å stirret på meg med store øyne, ca sånn her 😱😳! Jeg gikk bort til Martinus å ga han en klem. Han tok den godt i mot. Han klemte meg nesten hardere, enn det jeg klemte han...

Når jeg kom til Marcus, så han på meg. Vi begge begynte å rødme. Han så på meg, og kom nærmere, og nærmere mot meg....

{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}

Vil dere ha mere? Hva tror dere Marcus skal gjøre med Line?❤️❤️ Takk for flere lesere❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now