Del 98

399 19 3
                                    

Hun tok hånden sin albuen min, igjen...
Akkurat da hun berørte meg, var det som om alt det som var vondt, kom opp i hodet mitt. Jeg rev vekk hånden hennes, og reiste meg fort opp.
L: Martinus...
T: Nei, Line! Jeg har hørt hva du har sagt til Marcus. Jeg har sett det som skjedde den kvelden Marcus var hos deg. Jeg vet at du liker Marcus bedre enn meg! Jeg er lei av alt det dramaet, jeg tror det er best at vi holder oss unna hverandre!

Jeg hadde begynt å gråte. Line bare stirret skrekkslagent på meg.
T: Uansett... Så.. Liker du meg jo ikke lenger.. Jeg løp ut av rommet, uten å bry meg om hva Line gjorde.
L: Vent! Hørte jeg Line rope.

Line pov
What?! Hvordan har han fått vite det?! Jeg har virkelig rotet til alt.
L: Vent! Ropte jeg etter Martinus. Jeg prøvde å løpe etter han, men han var for rask for meg. Etter han hadde løpt så langt, at jeg ikke kunne se han lenger, stoppet jeg opp. Jeg skulle akkurat til å gå hjem igjen, da jeg så en skikkelse komme mot meg.

L: Martinus?! Jeg løp mot han, og slang meg rundt halsen hans.
*Kremt kremt*
Jeg trakk meg unna han, og fikk et lite sjokk når jeg så hvem det var.
L: Marcus.. Unnskyld.. Jeg har bare fått et problem med Martinus... Jeg så bort fra han.
MM: Du er ikke den eneste.. mumlet Marcus.
L: Hva mener du? Marcus svarte ikke.

L: Og forresten: Hvorfor ville ikke Martinus at du skulle være i nærheten av han, ikke i det hele tatt?! Han ville ikke møte blikket mitt.
L: Marcus? Ingenting.
L: Marcus? Svar! Han snudde seg mot meg igjen.

MM: Nei... Han har fått vite det som du har fortalt meg, og om det som skjedde når jeg var hos deg..
L: Jeg har en måte fått vite det. Me...
MM: Av hvem? Avbrøt Marcus meg. Jeg så desperasjonen i øynene hans.
L: Martinus..
L: Men hvem ville ha sagt det? Jeg så at Marcus følte seg litt ukomfortabel.

L: Marcus! Var det du som fortalte han om det?! Da skjønner jeg jo hvorfor han er helt knust! Du kan jo ikke si det! Hvorfor gjorde du det?!
MM: Jeg måtte! en måte... Han mumlet det siste.
MM: Det var jo ikke sånn at jeg bare sa det rett ut.. Men, at han hadde fått vite det selv....

//Kommenter og Vote for mer//
💛💛💛💛 Noen som skal, eller skal se vinterlyd i dag?💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now