Jeg fikk med en gang en dårlig følelse inni meg....
MM: Martinus? Hva er det du egentlig tror om oss? Jeg svarte ikke. Jeg var for opptatt med å studere Malin sitt ansiktsutrykk. Det var hjerteskjærende. Hun ville ikke møte blikket mitt.
Malin: Ja Martinus? Jeg prøvde å "rømme" fra grepet til Malin, men Marcus mumlet:
MM: Hold han fast... til Malin. Malin gjorde som han sa, og akkurat da jeg kunne ha klart det å komme meg løs, strammet hun grepet.
T: Auuuu! Jeg kjente tårene samle seg i øyekroken. Det gjorde sååå vondt.Malin pov
Det var veldig skuffende at Martinus trodde at det var noe mellom meg og Marcus! Men jeg klarte bare ikke å se han sånn! Jeg sendte Marcus et kan-jeg-ikke-slippe-han-nå, blikk. Marcus ristet på hodet. Jeg følte at jeg begynte å bli stressa. Bare kom til poenget liksom! Tenkte jeg.
MM: Martinus? Ro deg ned.. Hvorfor tror du at det er noe mellom meg og Malin? Når du vet at jeg og Line er sammen, og at du så klart har følelser for Malin! Jeg så Martinus ble litt nervøs.
T: Det er bare....
Malin: Bare hva?Martinus snudde seg fort mot meg, men fort tilbake til Marcus igjen.
T: Det er bare det at du, Marcus, alltid får det beste. Og det beste for meg er Malin, så hvorfor får du ikke henne også! Marcus rykket til, og jeg rødmet.
MM: WHAT?! Hva er det som er så annerledes med meg?
T: De fleste jentene liker deg best, f.eks!
MM: Det er ikke sant!
T: Jo! F.eks. Husker du da jeg elsket Line, også fikk du henne, selvfølgelig. Også knuste du hjertet hennes, men du fikk henne tilbake uansett! Fordi jeg gjorde én liten feil, som ikke var feil en gang, også får du henne tilbake når du gjorde en stor feil! Marcus ristet oppgitt på hodet. Jeg hadde ikke hørt det fra Line før, men jeg skjønner at hun ikke vil snakke om det da..MM: Men det betyr ikke at det er noe mellom meg og Malin! Og du burde stole mer på oss! Jeg så at Martinus skammet seg.
T: Jeg vet ikke hva jeg tenkte, Okey! Jeg var bare så redd for å miste deg, Malin.. Jeg møtte blikket til Martinus, og ble helt varm inni meg. Marcus vekslet noen blikk med Martinus. Var de blitt venner igjen? Så fort? Marcus reiste seg plutselig opp, og gikk. Meg og Martinus ble igjen alene. Vi bare stirret hverandre inn i øynene. Jeg slapp Martinus, sakte men sikkert. Med en gang han var løs, så......//Kommenter og Vote for mer//
❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...