LINE?!!!

348 18 5
                                    

Malin: Liker du Martinus, Line? spurte hun forsiktig..

Marcus pov
Meg og Martinus ble igjen, og prøvde å roe ned alle folka. Plutselig kom rektor gående mot oss, i en stor fart. Jeg snudde meg raskt mot Martinus, som så syyykt nervøs ut. Da jeg snudde meg tilbake, sto rektor (han heter Jens) rett foran meg.
Jens: Hva er dette for noe?!! Jeg skulle akkurat til å forsvare meg, da han stormet bort til Max.
T: Jeg ikke alt, men jeg at han gjorde Line vondt! Martinus reddet meg, heldigvis. Jeg hadde jo ikke sett noe av det som hadde skjedd!
Jens: Jasså! Er det sant Max? Max rørte ikke på seg.
Jens: høre mer detaljer da!
T: Okey!! Jeg at han presset Line opp mot veggen, og han hvisket noe i øret hennes, og at Line gråt.. Det er alt jeg vet.

Jens så skuffet ned på Max et øyeblikk, før han dro han opp på beina. Han dro han mot rektors kontor, men akkurat i det han passerte,:
Max: Dette slipper dere ikke unna med! hvisket han faretruende mot meg og Martinus. Jeg brydde meg ikke i det hele tatt, men Martinus så ut som om han hadde sett et spøkelse!

M: Kom! sa jeg oppmuntrende. Jeg begynte å gå mot jentedoen, i mens Martinus sto helt stille.
M: Som du vil! Da jeg kom bort til jentedoen, la jeg øret mitt inntil. Jeg hørte noen krangle innvendig, så jeg åpnet døra på gløtt, sånn at jeg kunne se hvem det var, og høre dem bedre. Da jeg åpnet den, så jeg Line og Malin stå å rope til hverandre. Det var ingen andre der da. Jeg hørte ikke så veldig godt hva dem sa, men jeg hørte litt..
Malin: LIKER DU KJÆRESTEN MIN?! SVIKER! STAKKARS MARCUS! STAKKARS MEG SOM HAR EN EX-BFF SOM LIKER KJÆRESTEN MIN!!! HVA I HULESTE ER DET DU HOLDER MED LINE?!!! Line sto bare å så ned å beina sine.

Jeg kunne ikke bare stå å se på det der. At hun kunne! Jeg dro opp døra, og kom stormende mot dem.
M: HVORDAN KUNNE DU LINE?! JEG VISSTE AT DU FORTSATT LIKTE MARTINUS! Jeg forsvant ut av jentedoen. Jeg høre noen rope etter meg, men jeg brydde meg ikke i det hele tatt. Plutselig dunket jeg hardt inn i en person. Når jeg så opp, så jeg....

//Kommenter og Vote for mer//
Unnskyld, unnskyld, unnskyld, for en utrolig sen del! Det har bare skjedd SÅÅÅÅ mye, igjen! Jeg skal prøve å bli bedre å oppdatere, men det er litt vanskelig nå. Håper dere forstår?🙏🐼❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now