Selvfølgelig var det Martinus.
L: Martinus, hvorfor følger du etter meg, hele tiden!!?
T: Jeg kjeder meg, Okey?! Vi gikk opp trappen. Når jeg kom inn på rommet hennes, så jeg noe jeg ikke skulle ha sett. For inne på rommet til Mina, sto Mina å kyssa med kjæresten min!
L=Line M=Mina T=Tinus MM=Mac
L: MARCUS!!! HVORDAN KUNNE DU!!! skrek jeg mens jeg hyl-gråt. Jeg skulle til å løpe ut, men i stedet løp jeg inn i Martinus. Martinus holdt meg fast.
L: Martinus! SLIPP MEG!!!
MM: Line, hva gjør du her? spurte Marcus, tydeligvis overrasket.
T: Marcus! Du spør oss hva vi gjør her? Det er heller vi som må spørre hva DU gjør her!!! ropte Martinus, skikkelig sinna til Marcus. Jeg vrei meg løs fra grepet til Martinus, å løp hjem til meg selv. Jeg løp inn på rommet, å låste døra. Jeg la meg ned i senga, å hylte det høysete jeg kunne. Jeg gråt, og gråt... Det stoppet ikke. Hjertet mitt var knust. Kjæresten min, hadde vært utro, med bestevenninna mi... Jeg hylte en siste gang, før alt ble svart.
Marcus pov
T: Hva er det du tenkte på!!!! Marcus! Er du klar over hva du har gjort! Du har såret den beste jenta i verden. Du bryr deg ikke en gang!!! Martinus gråt, det så ut som om han hadde lyst til å banke meg opp. Mina holdt fortsatt rundt meg. Hun holdt meg så hardt at det gjorde vondt. Hun brydde seg ikke i det hele tatt. Hun så ut som at hun var glad over at Line var knust! Vent nå litt...
MM: Hvor er Line!!! Jeg kom på hva jeg hadde gjort! Martinus så enda sintere ut. Mina kysset meg på kinnet. Jeg trakk meg bare unna. Det var jo hun som hadde holdt meg fast, mens hun hadde tvingt meg!
MM: Marti..... Martinus klaska meg kjempe hardt i ansiktet. Jeg falt ned på gulvet, å hylte av smerte....Hva synes dere?❤️❤️❤️ Tusen takk for flere lesere❤️❤️❤️ Vil dere ha mer?❤️❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...