Utfordrer du meg?!

356 23 3
                                    

Da klarte jeg ikke å høre henne mer...

Line pov
Marcus reiste opp fra sove sofaen, og så ganske irritert ut, og at han plana noe. Han gikk mot meg, og jeg skjønte at jeg hadde irritert han litt for mye😅. Han så på meg med et creepy ansikt.
L: Marcus! Hva har du tenkt til å gjøre nå?! Marcus kom bare nærmere meg (med det creepy ansiktet). Marcus la seg oppå meg, og begynte å kile meg. Jeg var syykt kilen, så det var forferdelig!😅 Han holdt meg fast, så jeg kunne ikke gjøre noe.
L: M... M... Marcus!!!... Slu... Slutt!! Marcus sluttet og la seg tilbake i sove sofaen. Uten å si noe!

Jeg visste han gjorde det for å irritere meg. Jeg så på han, før jeg snudde meg fra han, og prøvde å sove. Jeg kom ikke så langt, for jeg hørte fort at en telefon ringte.
L: Marcus! Ta den da!
MM: Jada! Slapp av! sa Marcus missfornøyd.
L: Hvorfor er du sur da?
MM: Jeg er ikke sur.. mumlet Marcus, med en litt trist stemme.
L: Jeg merker i hvert fall at det er noe som plager deg..
MM: Du har senga mi... Jeg måtte bare le. Til slutt fikk jeg latterkrampe.
MM: Hva er det du ler av? Du vet godt at jeg liker å ligge i min seng... Det fikk meg bare til å le enda mer.

T: KAN DERE VÆRE LITT STILLE ELLER?!! ropte Martinus surt og irritert fra rommet sitt.
MM: Jada! Martinus kom inn på rommet til Marcus.
T: Du har allerede ødelagt dagen min...
L: Ta det litt rolig da, Martinus...
T: Utfordrer du meg!? Marcus bare sukket fra der han lå.
L: Hæ? Jeg sendte Marcus et blikk som lignet på et spørsmålstegn.
T: Jasså...
MM: Ånei.. begynner det.. mumlet Marcus. Jeg skjønte ingenting.

T: Du tror at du kan slå meg i en spise-mest-av-de-ekle-tingene, konkurranse?!
L: Hæ?! Hva er det du snakker om?! Martinus ignorerte spørsmålet mitt, tok tak i håndleddet mitt, og dro meg ut av rommet. Marcus subbet etter. Jeg ble ført ned på kjøkkenet.
L: Hva i h....
T: Okey, Marcus er dommer og finner fram tingene vi skal spise. Okey?!
L: Ehmm....? Jeg fikk ikke sagt noen ting, før:
T: Bra! Marcus sett i gang. Martinus snudde seg mot meg, og så på meg med et konkurranseinstinkt blikk.
T: Jeg skal knuse deg! Jeg er mester i det her!...

//Kommenter og Vote for mer//
💗💗 Litt rar del, men.. Men...?💗 Da kommer det kanskje en del til i dag💗 Skal du noen M&M konserter i år?⚡️😋 Jeg skal fem (foreløpig).😭😜💗

Er det sant?!Where stories live. Discover now