Jeg er glad i deg

396 25 8
                                    

Jeg ble glad, at jeg.....
Lente meg ned mot henne, og kysset henne mykt på munnen. Uten at jeg tenkte over det. Men når jeg skjønte hva jeg gjorde, trakk jeg meg fort unna.. Det så ut som at Line ikke hadde skjønt at jeg hadde kysset henne, men når hun gjorde det smilte hun til meg. Vi sto en stund, og bare så hverandre inn i øynene, mens vi smilte. Helt til vi ble avbrutt av en "plinge" lyd. Line trakk seg ut av blikket, og tok opp iPhonen sin.
L: Jeg hjem nå.. Men vi sees skolen i morgen, da? Jeg nikket, og fulgte henne ned tappa.

MM: Ha det, da.
L: Ha det. Line ga meg et rakst kyss på kinnet, og løp ut av døra. Jeg gikk slapt inn i stua.
K-E: Jasså? Var det hyggelig å ha Line besøk eller? Jeg skvatt (som vanlig), fordi jeg ikke hadde lagt merke til pappa, som satt ved kjøkkenbordet. Han hadde tydeligvis sett at jeg så skikkelig glad ut. Jeg satte meg ned ovenfor han, og nikket. Emma satt ved siden av pappa, og så litt lei seg ut.

Emma: Hvor er Martinus? spurte hun, med den sukkersøte 7-års stemmen hennes. Pappa så ned på henne.
K-E: Emma, dette her har vi allerede snakket om..
Emma: Men hvorfor er han ikke er nede, med Marcus?! Jeg så ned i bordet.
K-E: Martinus er bare litt lei seg, har jeg jo sagt.. Emma så fort bort på meg.
Emma: Er Marcus det også? Hun reiste seg opp fra stolen, gikk rundt bordet, og satte seg ned på stolen ved siden av meg..

Emma: Marcus? Jeg så opp, og på Emma. Jeg nikket. Jeg ga henne en god og lang klem. Mens vi klemmet, hvisket hun meg i øret:
Emma: Jeg savner Martinus... Jeg hvisket tilbake:
MM: Jeg også.. Pappa lagde en "Awww" lyd, og kom i mot oss. Resultatet ble en god gruppe klem.. Eller Gunnarsen klem.. (Haha)😂. Etter klemmen, måtte Emma legge seg. Jeg fikk "æren" av å lov til å gjøre det. Jeg la meg ved siden av henne, helt til hun sovnet. Jeg reiste meg sakte opp, og skulle akkurat til å gå ut av rommet, da jeg hørte:
Emma: Jeg er glad i deg Marcus.. Jeg snudde meg rundt, og smilte mot henne.
MM: Jeg er glad i deg også, Emma.. Jeg gikk ut av rommet og ned til pappa...

//Kommenter og Vote for mer//
💛💛💛💛💛💛💛💛 Jeg vet den forrige delen ikke hadde 7 kommentarer, men jeg ville legge ut en del selvom💗

Er det sant?!Where stories live. Discover now