L: Jeg vet det.. mumlet jeg irritert som svar...
Neste dag
Fortsatt Line povJeg løp sakte over en blomstereng, i den fineste blomsterkjolen jeg hadde. Jeg så en regnbue på himmelen, hørte fugler som kvitret, og en enhjørning? Jeg så nærmere på den, og lot merke til at den kom mot meg. Når den var bare noen cm unna meg, stoppet den helt opp, og stirret bare rart på meg. Plutselig forvandlet den seg til Martinus? Han kom nærmere meg.
T: Hei, Line... Det er så fint å se deg igjen... Jeg har savnet deg... Han lente seg fram de siste cm, og skulle akkurat til å kysse meg, da:L: ÆÆÆÆÆÆ!!! Jeg kastet meg opp av senga. Hva i huleste er det jeg har drømt om!!!? Mamma kom stormende inn på rommet mitt.
Mamma: Hva er det som skjer?! Jeg roet meg ned.
L: Ingenting, bare trodde jeg så en edderkopp.. løy jeg, i mens jeg smilte et fake smil. Mamma gikk på det, nikket, og gikk ut av rommet mitt. Hun åpnet døra raskt igjen.
Mamma: Jeg drar på jobb nå.. Er det greit? Jeg nikket raskt, og mamma gikk ut av rommet igjen. Jeg lukket døra, og forsikret meg om at ingen kunne høre eller se meg, før jeg kastet meg ned i senga. Jeg tok puta mi over hodet, og hylte det høyeste jeg kunne.Jeg holdt på sånn i ca. 5 min før jeg tok meg sammen.
L: LINE! GÅR DET AN Å VÆRE SÅÅÅ DUM ELLER?! skrek jeg ut i luften. Jeg tok fram telefonen min, og sjekket klokka.
L: ÅTTE?!! Jeg slang fra meg telefonen, stormet inn på badet, sminket meg (og alt det der). Jeg gikk inn i Walk-in-closet mitt, og dro på meg det første jeg fant som var fint. Jeg løp ned trappa og konsentrerte meg om å ikke snuble. Jeg smurte frokost, og en brødskive til å spise. Jeg sjekket klokka igjen, og den var 08:15! Jeg løp inn i gangen, og slang på meg sko og jakke.Med en gang jeg kom ut døra, så jeg Marcus, Martinus og Malin komme gående mot meg. Jeg pustet lettet ut (fordi jeg ikke kom for sent). Jeg gikk bort til dem, ga Malin en kort klem og ga Marcus et kyss på kinnet. Jeg så Martinus forventet å få noe han også, men akkurat da jeg skulle gi han en klem, kom jeg på drømmen..
//Kommenter og Vote for mer//
Jeg vet at det er en veldig sen del, men LAMAER ER KULE!
(Som NoobGirl_04 sier) 😂😂😂
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...