Del 38

576 31 7
                                    

Han sendte Martinus et stygt blikk. Men han begynte å le seg i hjel han også.
MM: Line hvorfor sa du ikke ifra om den skumle delen?! Jeg bare begynte å le enda mer. Martinus og jeg hadde roet oss litt ned nå, så vi satte på filmen igjen.
Martinus pov
Når filmen var ferdig, måtte Line hjem, og jeg og Marcus gikk for å legge oss... (Jeg bare skipper over natten)...
Neste dag:
Marcus pov
Jeg våknet neste dag, av å ha en stor lyst til tulle litt med Martinus. Jeg små sprang bort til rommet hans, og åpnet forsiktig opp døra. Jeg så Martinus ligge fredfullt å sove. Fredfullt var det ikke akkurat... Fordi han lå jo med beina på puta og hodet der beina skulle ha vært, og jeg så at han hadde sparket av seg dyna. Han lå bare som en knute, hvis jeg skal si det sånn. Jeg lo en liten latter for meg selv. Jeg listet meg bort til der han sov. Jeg telte til 3 inni meg, før jeg kastet meg oppå han. Han reagerte med at han slo vilt rundt seg..
T: HJELP MARCUS, DET ER EN TYV INNE ROMMET MITT... Jeg begynte å le meg i hjel... Da han så at det var meg, sa han:
T: HVA I HULESTE ER DU DET DRIVER MED!  Han så på meg med alvorlige øyne.
MM: Slapp av litt da! Jeg ville bare tulle litt med deg... Han dunket meg hardt i skulderen. Han reiste seg fort opp, å kledde på seg.
MM: Unnskyld da!.... Han snudde seg ikke. Han løp bare ned i stua.
           Martinus pov
Jeg var ikke sur på Marcus, eller noe. Jeg ville bare tulle med han, slik han gjorde mot meg. Så jeg later som om jeg ignorer han....

Litt kjedelig del men... Jeg er besøk, kommer mer litt seinere i dag❤️❤️❤️🙊

Er det sant?!Where stories live. Discover now