Hun tok tak i hånden min.
L: Kan du stryke på ryggen min? snufset hun. Jeg begynte å stryke på henne igjen.
MM: Går det bedre nå? Jeg så at hun nikket sånn halvveis med hodet, men det var litt vanskelig å se. Siden hun lå med hodet ned i sofaen.
L: Litt.. svarte hun lavt.
MM: Det er det at...
L: Er det noe med Martinus? sa avbrøt hun meg..
L: Fordi hvis det er det, så vil jeg ikke høre på deg...
MM: Line.. Bare hør, Okey?
L: Det er dessverre ikke Okey... Jeg er bare lei av å høre om han, akkurat nå..
MM: Line.. Vær så snill? Hun var bare stille, så jeg tok det som et ja.
MM: Martinus har ikke kysset Mina...
L: Jeg tror ikke på deg! Jeg så det jo! Hun snudde seg raskt, og satte seg opp i sofaen, sånn at hun kunne se meg rett i øynene. Jeg så at det trillet flere tårer nedover kinnene hennes. Hun la seg slapt ned igjen..
Line pov
MM: Skal jeg fortsette.. spurte han medfølende.
L: Bare hvis det er noe positivt..
MM: Det er det.. På en måte.. Jeg nikket sakte.
MM: Martinus har ikke kysset Mina.. Jeg skulle akkurat til å avbryte han, men han tok peke fingeren min på leppene mine.. Sånn at jeg skulle være stille.
MM: Noen, eller vi tror at det er Mina. Eller i hvert fall. Vi tror at Mina har redigert bildet, sånn at det ser ut som at de kysser! Jeg så ærligheten i øynene på Tinus, når han fortalte meg det.
L: Alt man ser i øynene på Martinus, er løyn! Alt han hadde sagt til meg, var tydeligvis en løyn.
MM: Det har spredd seg et rykte som ikke er sant, Line. Martinus elsker deg, ingen andre.. Du er det eneste som betyr noe for han.
Jeg hørte og så at han var helt desperat, på å overbevise meg.
L: Marcus! Det er ikke sant. Han kan nesten få hvem som helst jente der ute. Hvorfor skulle han velge meg?! Lille meg?
MM: Line, du er spesiell. Jeg følte meg med en gang litt fornærmet.
L: Takk for den! Marcus ristet oppgitt på hodet.
MM: Det var ikke ment sånn. Jeg mente at du er mye bedre enn de andre jentene. Jeg ristet på hodet.
L: Jeg er ikke bedre enn noen andre. Det er de som er bedre enn meg. mumlet jeg.//Kommenter og Vote for mer//
Tusen takk for alle de fine kommentarene!💛💛💛💛💛
5 Kommentarer for mer💛💛💛💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...