Marcus?!!

470 29 6
                                    

Der så jeg Marcus og hun jenta kysse! Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre eller si, så jeg bare...
T: Marcus! Hva i huleste er et du gjør?! Vet du at Line dere? Marcus hørte meg ikke..
T: MARCUS!! LINE DERE! HVA ER DET DU GJØR?!! Marcus trakk seg i fra jenta.
MM: Line?
Jenta: Hvem er Line?
T: Kjæresten til Marcus! Åneeii.. Jeg kan jo ikke si det til en MM'er!
Jenta: Du sa du ikke har kjæreste! Gjett om jeg skal si det til alle MM'ere der ute...
MM: Nei, Lousie. Vær snill!? Kan du love å ikke si noe? Jeg kan gjøre hva som helst!!!
Louise: Da du kysse meg... Også jeg lov til å bli med deg og Martinus hjem....
MM: Okey.. Men da lover du og ikke si det til noen? Jeg så Marcus kysse den såkalte "Lousie".. Jeg følte at Line var helt knust. Jeg hadde blitt så god venn med henne, at jeg følte hennes følelser... Marcus trakk seg unna.
Lousie: jeg bli med dere hjem....
T: Lousie, du vente her litt... MARCUS!! DU BLIR MED MEG NÅ!!
MM: ... Jada... Han hørtes redd ut i stemmen. Jeg grep han hardt rundt håndleddet, og dro han med meg, bort til et rom og låste døra. Jeg stirret på han en stund, før jeg....
T: HVA I HULESTE ER DET DU TENKTE PÅ!
MM: Martinus...
T: Nei! skal du høre meg! Jeg kan ikke fatte at du driver å kysser en annen jente, når du er sammen med Line! Og forresten hun alt sammen. Jeg vet det fordi jeg henne løpe mens hun GRÅT!!! Du kan ikke bare kysse og forelske deg i folk, når du har en annen! Marcus, jeg trodde ikke du var sånn.. At du kan gjøre noe sånt mot Line, altså kjæresten din... Jeg så at han begynte å få litt panikk. Også at han var blank i øynene.
MM: Jeg er ikke sikker om vi er kjærester, etter det jeg gjorde...

Hva tror dere skjer videre?❤️❤️❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now