Idioten, eller framtiden? ....
MM: Line...
L: Nei, Marcus! Si meg...MM: Jeg er skikkelig sur på deg... Men jeg har ikke lyst til å miste deg for alltid! Kan vi ikke kanskje være v...
L: Venner? avbrøt hun meg. Jeg nikket sakte.L: Jeg vet ik...
MM: Line! Selvom jeg kanskje hater deg, betyr det ikke at jeg vil hate deg! avbrøt jeg hun.L: Så du hater meg? spurte hun gråtkvalt, og reiste seg opp fra gulvet.
MM: Jeg sa ikke d.. Hun tok raskt opp fingeren (som tegn på at jeg skulle være stille), og avbrøt meg.Hun begynte å gå bakover, med
blikket rettet mot meg. Når hun var kommet til døra, stoppet hun, og så på meg med blanke og uttrykksløse øyne.L: Husker du ikke alle minnene våres...? De vi har sammen.. Bare vi to? spurte hun med en stemme som traff meg rett i hjerterota.
MM: Jo, men..
L: Du liker noen andre du! utbrøt hun plutselig.
MM: Hvorfor tror du det?!!! ropte jeg, og reiste meg opp.
L: Fordi jeg ser det på deg!MM: Du kan ikke se sånt på folk. Det er umulig! Jeg begynte å gå mot henne, men stoppet en halv meter unna..
L: Nei!
MM: Jo! Du vet ikke hva jeg føler for andre!
L: Jo! Jeg vet hva du føler for meg!MM: Nei, det gjør du ikke! skrek jeg nesten.
L: Jo! Du hater meg! Du elsker meg ikke lenger!
MM: Det er ikke s...
L: Fordi du har funnet noen andre å elske! skrek hun tilbake.Line pov
Jeg var så sikker på at Marcus likte noen andre, at jeg kunne ha vedda livet mitt på det.
MM: Har du bevis?! spørsmålet kom som et slag i ansiktet.L: Nei!
MM: Så hvorfor tror du det da!
L: JEG VET IKKE, OKEY!? Av en eller annen grunn, hadde jeg begynt å gråte. Jeg gråt så mye, at jeg skrek.Marcus så på meg, før han trakk meg inn i en klem.
L: Jeg har ikke fått svaret mitt enda... mumlet jeg.
MM: Jeg kan ikke ha en fremtid uten deg, Line.. hvisket han mykt inn i øret mitt.L: Unnskyld. hvisket jeg tilbake.
MM: For hva? spurte han, og trakk seg unna.
L: For alt jeg sa... Som jeg sa til Martinus: Jeg er verdens største idiot! Ingen liker meg!MM: Jeg gjør.. mumlet han.
MM: Og Martinus.... sa han gråtkvalt og så på boren sin...{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}
//Kommenter og Vote for mer//
Tusen takk for 23 k!!!😱😱😱😱😱❤️ Helt syyyyyyykt!😱😱😱🍍 Tusen takk for at dere har fått meg inn på 8. plass på Romantikk!!!!!!!!!! <3
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...