T: JEG ELSKER DEG, OKEY?!!! ropte han til meg.
Jeg ble helt sjokka.
L: Men.. Men.. Men det kan du ikke! Du kan ikke elske meg!
T: Jo! Det kan jeg. Martinus hadde senket stemmen nå, og hørtes ganske bekymret ut.
L: Men hva med Malin? Du har allerede en kjæreste, og jeg også! Det vet du!
T: Men jeg kan, må, og vil elske deg! Han sendte meg et kort blikk, før han krabbet ut av vinduet igjen. Jeg ble bare stående, helt sjokka.Martinus pov
Jeg burde ikke ha fortalt Line det. Jeg krabbet inn på rommet til Marcus igjen (fordi det er han som har vinduet sitt nærmest Lines vindu), og prøvde å ikke vekke han. Men! Som sagt så er jeg en kløne. Med en gang jeg kom inn på rommet, eller rettere sagt falt inn på rommet, hang jeg fast foten min i skrivebordet hans, og satt meg fast. Når jeg endelig fikk meg løs, rev jeg ned hele skrivebordet hans og stolen, med mange ting på.. Så snublet jeg inn i bokhylla hans, sånn at bøkene begynte å dette ned.Så det er ikke så rart at jeg vekte han.
MM: ÆÆÆÆ!! Innbruddstyv! PAPPA! MARTINUS! HJELP! Marcus sparket rundt om kring i senga, mens han hylte.. Som en jente (😂).
T: Hysj.. Det er bare meg, Martinus! Ikke vekk pappa, da får jeg sykt trøbbel. Vær så snill!? Marcus stoppet ikke. Han hadde sikkert ikke hørt meg, i det bråket hans. Jeg hadde ikke noe annet valg, enn å hoppe oppå han, og prøve å roe han ned.
T: Det er Martinus! ropte jeg i øret hans. Da stoppet han endelig.MM: Martinus? Hva i huleste er du gjør?!
T: Hysj! Ikke vekk pappa!!
MM: Hvorfor er du på rommet mitt!
T: Får jeg ikke lov nå? sa jeg tullete, selvom jeg skjønte hva han mente.
MM: Ikke hvis du skal komme midt på natta! Dummen! Jeg rakte tunge mot han, og hoppet av han.
MM: Men hvorfor er du her? Jeg vet at du ikke går inn her mist på natta uten noen grunn... Du har sneket deg ut! Hvor har du vært?! Der var jeg ferska!Noen ganger er det bra at han kjenner meg så godt, men mesteparten av gangene, er det dårlig..
T: Ehmmm..
MM: Har du vært hos Line?!! Jeg visste det!! Marcus reiste seg brått opp av senga, og kastet seg oppå meg. Han holdt meg hardt nede i gulvet, og så på meg med brennende øyne.
MM: Svar meg!!//Kommenter og Vote for mer//
Tusen takk for 19,3 k lesere!😱 0,7 k til, så har jeg 20 k!!😍
Del.. Del.. Del!!😂😍🙏
Kommenter hvis du har noen spørsmål angående historien, eller hvis du har noen tips😏
Team Marcus, eller Team Martinus? 😏
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...