~ Følg meg på musical.ly : @gunnarsen_music ❤️ Legger ut mange forskjellige audios med M&M sin stemme i :) ~•••
~Line pov~
Jeg våknet neste dag og gjorde min vanlige rutine. Det at Marcus hadde sagt at han ville fortsette å møte meg, selvom han ikke fikk lov. Fikk meg til å slappe av litt mer.
Jeg gikk ned på kjøkkenet, og smurte meg skolemat. Mamma og pappa sov fortsatt, tydeligvis. Så jeg dro med meg litt sjokolade.
Jeg slang meg i sofaen foran TV-en. Det var 10 min til jeg skulle gå til skolen, så jeg spiste opp sjokoladen fort og gikk opp på rommet mitt. Pakket sekken og så gjennom Instagram varslene mine, før jeg gikk ned igjen. Jeg kledde på meg yttertøy og gikk ut. Marcus & Martinus sto utenfor døra mi, med noen bekymra blikk.
L: Hva er det? Jeg lukket og låste døra etter meg.
MM: Vi må forte oss, pappa kan oppdage oss! Martinus nikket, og lente seg litt bakover for å se om K-E var der.
L: Åjaaaa. Skjønner ikke at dere gidder!
MM: Alt for deg vet du!
Han kysset meg raskt på nesa, før jeg tok tak i begge sin hånd, og begynte å gå.Når vi kom på skolen, var det noe som virket annerledes. Alle stirret stygt på oss, mens vi gikk gjennom skolegården. Jeg slapp hånden til Martinus og trakk den til meg. Martinus så på meg på forvirra blikk, før jeg tror han skjønte tegninga.
[ Kanskje de andre trodde at jeg gnidde inn at jeg kjente dem? ]
Vi gikk mot klassrommet mitt, før vi sa ha det. I det jeg begynte å gå inn i klasserommet, ble jeg trukket tilbake. Jeg havnet inn i armene på Marcus.
MM: Jeg elsker deg! Han smilte skjevt før han kysset meg raskt og lot meg bli stående overraska. Jeg tok meg sammen og smilte av den lille hendelsen, før jeg gikk inn igjen. Malin satt ved pulten vår og vinket når hun så meg. Jeg satte meg ned og slang sekken ved siden av stolen.
L: Synes du også det er noe på gang? Malin sperret opp øynene.
Malin: Har du ikke hørt det?
L: Hva da?
Malin: Festen til Katrine i 10. Hun er kanskje den mest peneste jenta jeg noen gang har sett! Fordi du er den peneste altså.... hun sa det siste mens hun fniste.L: Ikke lyv!
Malin: Jeg gjør ikke det!
L: Ja vel! Men bare si hva som skjer!
Malin: Relax! Jeg sendte henne et b*tch blikk, før jeg lot henne snakke.
Malin: Nei, Katrine skal ha fest. Og hun har planer om å invitere noen fra 9. ende! Det sies at det er deg + gutta! Jeg stirra målløs på henne.
L: Hva med deg da?
Malin: Det vet jeg ikke..
L: Men du tuller?
Malin: Nei, det er helt sant! Jeg smilte for meg selv, og snudde meg mot tavla, akkurat i det læreren kom inn.
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...