Akkurat da jeg gjorde det.....
Kom Martinus inn.
T: Ooooo.... Så her står dere ja? Dere som sier at meg og Malin er ille? Jeg trakk meg unna Line.
L: Hva er det? spurte Line litt småirritert.
T: Dere brukte jo så lang tid på å hente snacks... Så jeg måtte jo gå å finne ut av hva dere gjorde.. Martinus smilte lurt til oss, før han gikk opp. Line snudde seg vekk fra meg, og tok tak i skålene.
L: Skal vi gå opp eller?
MM: Jada.. Men jeg må få et kyss først.. Line himlet med øynene, og kysset meg raskt på kinnet.Martinus pov
Jeg gikk opp på rommet mitt igjen, og så Malin sitte på iPhonen sin.
T: Hva gjør duuuuu? spurte jeg, og satte meg ned ved siden av henne.
Malin: Insta... Jeg nikket.
T: Du, kan jeg forresten låne telefonen din litt? Malin så overrasket opp fra telefonen sin.
Malin: Hva skal du? Jeg ignorerte spørsmålet hennes.
T: Kan jeg?
Malin: Ok, da? Malin ga meg telefonen sin, og jeg gikk inn på kontakter. Jeg la inn nummeret mitt, skrev "Martinus😚💗" og sendte meg selv en melding. Selvom vi ikke var kjærester skrev jeg Martinus med hjerte og kysse-tegn for å irritere henne litt.Dessuten visste jeg at hun var en MM'er, så det var sikkert greit. Jeg ga henne telefonen tilbake, og hun gikk raskt inn på den (for å sjekke hva jeg hadde gjort). Hun smilte stort da hun fant det ut.
Malin: Hvorfor skrev du hjerte og kysse-tegn?
T: Ehmmm...
Malin: Det er ikke noe galt i det altså.. sa hun og smilte. Jeg fanget blikket hennes, og vi så hverandre inn i øynene en stund. Vi ble avbrutt av at Marcus og Line endelig kom inn.
T: Endelig!
Malin: Hva gjorde dere egentlig?
T: De kyssa!
Malin: Ooooooo!
T: Det var akkurat det jeg sa! lo jeg, og Malin smilte søtt tilbake.
L: Det er ikke bare vi som flørter.. sa Line med en lur tone i stemmen.
MM: Enig...
T: Dere er jo alltid enige.. lo jeg.Malin: Skal vi se ferdig filmen, eller? sa Malin etter en stund. Line nikket, og satte på filmen igjen.
.............
Når filmen var ferdig, måtte Malin hjem.
MM: Ha det...
L: Bye...
T: Jeg følger deg hjem, jeg. Malin nikket, og vi gikk ned i gangen. Hun tok på seg skoa og jakka.
T: Det var veldig gøy å ha deg på besøk..
Malin: Synes du? sa Malin og lyste opp. Jeg nikket.
Malin: Det var veldig gøy at jeg hang med selveste Martinus Gunnarsen! Jeg ga henne en lang klem, og sa ha det.Line pov
Når Martinus og Malin gikk ned, hentet jeg Marcus sin høyttaler.
L: Er det greit at jeg bruker den?
MM: Jada.. Jeg koblet inn telefonen, og satte på en av favoritt sangene mine.
MM: Hva setter du på?
L: Den er av Galantis Pharmacy. Og heter You. (Øverst på bilde)
MM: Hva heter sangen?
L: Jeg sa det jo nettopp. Den heter "You".
MM: Åja..
L: Du er bare så dum noen ganger.. sa jeg lattermildt.
MM: Jeg vet det... Men bra sang forresten..
L: I know! Jeg la meg i armkroken til Marcus, og lyttet til musikken. Den neste sangen var "In my head".
L: Ahhh.. Jeg bare ELSKER den sangen!...//Kommenter og Vote for mer//
Det ble en litt lengre del fordi jeg har fått over 10k!!!!⚡️💗💗😚 Tusen takk! 💗
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...