Møtes?

384 20 8
                                    



Jeg hørte han stønne av smerte, og krympet meg enda mer....

MM: Marinus, ligg i ro.. rådet jeg han, og tørket tårene mine. Jeg sendte han et kort blikk, før jeg reiste meg opp av senga og gikk ut av døra.

T: Hvor skal du? hørte jeg han spørre bekymret. Jeg svarte ikke, men fortsatte å gå gjennom korridoren. Jeg sveipet øynene mine fram og tilbake, i men jeg gikk. Jeg lette desperat etter en lege. De måtte jo undersøke han, nå som han var våken!

Etter hvert, gikk jeg forbi et rom som hadde døren åpen. Jeg stoppet opp, og stakk hodet inn. Der så jeg pappa sitte på en stol, mens han så ned og ristet stresset på beina sine. Dette måtte nok være venterommet.

MM: Pappa? Han så opp på meg, med nysgjerrige øyne.

K-E: Marcus? Hvordan går det med Martinus? Han reiste seg opp og virket desperat.

MM: Han er våken.. Jeg prøver å finne en l..

K-E: Er han våken!?? Er det en lege der?! Han stormet ut av døra, og lot meg bare stå igjen helt sjokka over hvordan han hadde reagert. Jeg tok meg sammen, og løp ut døra etter han. På veien kom jeg over en lege. Han sto og snakket med en sykepleier, men han drakk kaffe.

MM: Martinus Gunnarsen er våken! Du komme! ropte jeg. Han ga kaffen fra seg, og løp bort til rommet der hvor Martinus lå.

En uke senere:

Line Pov

Jeg satt på rommet mitt og holdt på med PC-en, da jeg kjente vibrasjon på nattbordet mitt. Av en eller annen grunn hadde jeg ikke vært med Marcus etter det som skjedde på sykehuset. Heller ikke Martinus, selv om han hadde kommet hjem for noen dager siden.

Jeg strakte hånden min mot nattbordet, og tok tak i telefonen min. Jeg sjekket varslene, og så at det var en melding fra Marcus. Jeg åpnet den, og det sto:

Hei.... Hva er det som skjer mellom oss egentlig?
Føler meg ganske forvirret etter det som skjedde sykehuset.. :p
Kan vi møtes å snakke om det?

Jeg la fra meg telefonen, og stirret tankeløst rundt om i rommet....

{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}

//Kommenter og Vote for mer//

Tusen takk for nesten 26 k!!! 😱
Dere er best! ❤️

Kan dere plis hjelpe meg opp til 100 følgere? Da hadde jeg død av lykke! 😂😱❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now