Irritert

408 20 11
                                    

Jeg sukket.
T: Da får du bare komme inn da.. Mumlet jeg, og gikk opp for å låse opp døra. Pappa kom "ramlende" inn, med et stort brett, med masse gode ting på. Jeg la meg ned i senga igjen, og pappa satte brettet på fanget mitt. Han så på meg med et bekymret blikk.
K-E: Hva er det som har skjedd, Martinus.. Jeg ristet på hodet.
K-E: Fortell! Marcus gidder ikke å snakke om det.. Og jeg det som sto i avisen.. Jeg kjente at tårene begynte å presse på.

K-E: Men.. Tror du virkelig at broren din ville gjort noe sånt mot deg? Det hadde jeg faktisk aldri tenkt på.
T: Nei.. mumlet jeg.
K-E: hvorfor tror du den teite avisen da?!
T: Jeg.. Jeg vet ikke..
K-E: Men du kan ikke fortsette å være sur noen, som egentlig er uskyldige! Jeg kunne ikke tro det han sa, akkurat nå. Jeg tok vekk brettet, og reiste meg opp.

T: Nei, Marcus er helt uskyldig han?! Nei, fordi han har jo ikke sviktet meg et par ganger+at han ikke holder avtaler!.. (Sarkasme)
K-E: Hva slags avtaler? avbrøt pappa meg.

T: Du vet jo at noen hadde spredd et fake rykte Instagram, om at jeg og Mina kyssa. Også fikk Line vite det. Også slo hun opp med meg. Ikke sånn direkte, men hun skrev det nettet, sånn at alle kunne se det! Også ville jeg snakke med henne, og si at det ikke var sant, men tenkte jeg at hun kommer sikkert bare til å kaste en sko meg, elns.. Jeg trakk pusten dypt, og fortsatte.

T: jeg ba Marcus om å si det for meg.. Og du har jo sett hvordan det gikk! I stedet for å Line til å tilgi meg igjen, fikk han henne til å like han! Pappa bare stirret på meg med store øyne.
T: hvis du tror at Marcus er uskyldig! tar du helt feil!...

Jeg hørte noen storme opp trappa, og jeg hørte at det var Marcus. Jeg skyndte meg å dytte pappa ut av rommet, mens jeg sa takk for at han støtter meg hele tiden, og sånt. Også låste jeg døra. Akkurat i tide (sånn at Marcus ikke kom seg inn). Jeg hørte Marcus banke hardt på døra.
MM: Martinus! Slipp meg inn! Jeg savner broren min! Jeg gikk bort å...

//Kommenter og Vote for mer//
Er det noen som vet om noen bra historier?💛💛💛💛 Fine kommentarer=1 del til..💛💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now