Au!

396 25 11
                                    

MM: MARTINUS VENT!!! Hørte jeg Marcus rope langt bak meg..
Men jeg brydde meg ikke... Jeg tørket noen tårer, mens jeg løp. Men uansett hvor mange jeg tørket, kom det bare fler og fler.

Jeg hadde glemt helt at jeg løp i gymsalen, sånn at nesten alle kunne se meg. (Bare de som vil se på en gutt løpe mot utgangen i gymsalen, mens han gråter. Og at noen roper navnet hans langt bak han... Haha) Når jeg bare var 5 meter unna utgangen, løp jeg rett inn i en person. Sånn at begge falt. Jeg slo albuen min hardt, og stønnet høyt og smertefullt.

Person: Unnskyld, unnskyld, går det bra? Jeg klarer aldri å se meg for.. Siden jeg har havnet i denne situasjonen et par ganger... Personens stemme hørtes altfor kjent ut..
Person: Går de... Jeg hadde øynene igjen, og kunne ikke se hvorfor personen stoppet å snakke. Jeg hørte noen sette seg ned ved siden av meg.

Line pov
Jeg hadde fått beskjed av Aidan, å gå inn i gymsalen, på skolen vår. Jeg visste egentlig ikke helt hvorfor, siden det er feire, liksom... Jeg åpnet døra, og ble truffet av en gutt. Sånn at vi begge datt på gulvet.

Jeg hørte at gutten stønnet høyt, og smertefullt. Jeg reiste meg sakte opp.
L: Unnskyld, unnskyld, går det bra? Jeg klarer aldri å se meg for.. Siden jeg har havnet i denne situasjonen et par ganger... Jeg så at gutten hadde øynene igjen, så han kunne ikke se meg.

L: Går de... Jeg så med en gang hvem det var. Det var Martinus.. Jeg satte meg forsiktig ned ved siden av han, og så på han. Jeg så av en eller annen grunn, at han hadde grått.

Jeg hadde på en måte tilgitt han, uten at jeg hadde sagt det. Jeg hørte noen småløpe bort til oss. Det var Marcus.
MM: Hei.. sa han stille.
L: Hei.. sa jeg enda mer lavere enn det han sa. Han satte seg ned på den andre siden av Martinus.
MM: Martinus.. Går det bra? Det var ikke menin.... mer fikk han ikke sagt, før Martinus:
T: Hold deg unna meg! Marcus! ropte han lavt (komplisert å forklare), og gråtkvalt. Jeg så at Martinus hadde veldig vondt i albuen, selvom han hadde øynene igjen. Det rant tårer fra øynene hans.
Flere folk hadde begynt å samle seg rundt oss, for å se hva som hadde skjedd....

//Kommenter og Vote for mer//
💛💛💛💛💛💛💛 Jeg er litt opptatt i dag, jeg vet ikke om jeg kan legge ut en del til..💛 Men vi får se..💛💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now