Marcus pov
Jeg gikk med tunge skritt i trappa, bare for å irritere dem. Når jeg kom opp så jeg Martinus presse Line mot veggen, han med hendene sine på hoftene hennes, og henne med armene rundt halsen hans? Det så ut som om de skulle kysse, men jeg orket ikke å se på det, sa jeg bare...
MM: Forstyrrer jeg noe eller? Lo jeg.
T: Ja faktisk. Sa han litt småirritert. Jeg sendte han et uskyldig blikk.
MM: Jeg ville bare spørre om det var dere som lagde den lyden...?
L: Ja.. Ehm.. Det var oss. Hun sendte Martinus et sjenert blikk.
MM: What?! Hvordan kunne dere lage den høye lyden?
T: Jeg ble litt ivrig..
MM: WHAT?!
T: Nei.. Ikke sånn ment.. Jeg dyttet henne liksom inn i veggen.
MM: Serr? Gjør ikke det vondt?
L: Nei.. Det er bare gøy og koselig. De er virkelig rare. Plutselig skiftet de ansiktsutrykk, sånn at de så ut som om de ble fornærmet.
L: Du er klar over at du sa deg høyt.. Ikke sant? Serr? Jeg slo meg selv i panna.
MM: Jeg mente det ikke sånn..
T: Hvordan da?
MM: Dere er rare på en fin måte. Og siden begge er det, passer dere perfekt sammen. Et søtt lite par.. Det siste jeg sa, sa jeg med sammen bitte tenner. Jeg så at de smilte fornøyd fil hverandre. Plutselig hørte vi et pling. Jeg sjekket telefonen min, men ikke min. Line tok opp telefonen sin, å så skuffet på den.
L: Jeg må hjem nå... Men vi snakkes i morgen da..
T: Kan du ikke bli litt til?
L: Nei.. Men du spør alltid om det.. Du er bare så søt. Hun prøvde å vri seg løs fra grepet til Martinus, men han holdt henne fast.
T: Jeg lar deg ikke gå så fort.. Line kysset han fort på munnen, og Martinus slapp. Han er bare så lur... Jeg og Martinus fulgte etter Line ned trappa, og ga henne en klem hver. Martinus fikk et kyss på kinnet. Så sa vi ha det.
Line pov
Jeg gikk inn døra hjemme hos meg selv, å så en glad mamma stå i døra.
L: Hei Mamma...
Mamma: Hei.. Jeg ga hun en lang og god klem.
Mamma: Hva gjorde du hos Marcus og de?
L: Nei, ikke noe spess...
Mamma: Jeg ser at du er glad, så du må ha gjort noe. Du og Marcus kanskje...?
L: Mamma!! Nei!! Jeg er ikke sammen med Marcus lenger, okey...?
Mamma: Hvorfor ikke? Har han gjort noe mot deg? Hun så på meg med et bekymret blikk.
L: Ja, han kysset en annen jente.. Hun skulle akkurat til å si noe, når jeg...
L: Men vi har blitt venner igjen. Han fikk forklart alt. Men vi er bare venner. Det er jeg og Martinus som er kjærester nå...
Mamma: Åja.. Men du må huske å fortelle meg om det hvis det er noe som plager deg.. Men hvis dere er venner igjen, så er det greit. Men hva gjorde du og Martinus da? Hun virket utrolig nysgjerrig.Kommer mer senere💛 Tusen takk til alle som leser historien min!💛💛 M&M bursdag!💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...