Bölüm 19 (Hayal Kırıklığı)

153 18 13
                                    

Medyada Hafsa'nın yarışmada giyindiği kıyafet var.

Duştan çıkıp yatağımın üzerine bıraktığım kıyafetlerime baktım.
Yarışmada bunu giyinecektim. Saçlarımı kuruladım ve yukarıdan bir at kuyruğu yaparak üzerime beyaz kıyafeti geçirdim.Artık hazırdım.
Piste inerken Kamran ile karşılaştım.

"Heyecanlı mısın ?" Dedi kafamı salladım.O günden sonra istemsizce soğumuştum.O kadar yakın davranamıyordum.

"Sen ?" Diye sordum.

"O kadar heyecanlıyım ki pist alev alabilir." Dedi.Normalde olsa gülebilirdim ama nedense gülemiyordum.Aşağı indiğimde.
Pist su doluydu.Büyük hoca kısa bir konuşma yapıp Asenat'ı çağırdı.
Asenat gidip suya eğildi.Gözleri beyazlaşarak elini suya soktu ve tüm piste üfledi.Su buz tutarak hazır hale geldi.Asenat ise geri çekilerek eski haline döndü.Çiftler sırasıyla dans ediyor ve jüriler puanlıyordu.
Yani Ramiz,Büyük hoca,Bayan Piper ve Bayan Bibi...

Sıranın bize gelmesi için 4 çift daha vardı.Gözlerim kalabalıkta Yekta'yı aradı.Ve karşıdan geldiğini gördüm.
Yanımıza gelip konuştu.

"Eee heyecan var mı ?" Ben konuşmadım.O Kamran'la konuşuyordu.Sonra Yekta Kamran'ın kulağına eğilerek birşeyler dedi.
Bu konuşmaları sıra bize gelene kadar devam etti.Ve isminiz okundu.

"Şimdiki çiftimiz Hafsa ve Kamran lütfen alkışlayalım." Yürüyerek pistin yanına geldik ve buz patenlerimizi giyindik.

" Yürüyerek pistin yanına geldik ve buz patenlerimizi giyindik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Hafsa'nın buz pateni)

Beraber buzun üstüne çıktık.Göz göze geldik.Kulağıma eğilerek konuştu.

"Sana inanıyorum Hafsa.Yapabiliriz."
Dedi ve pozisyonumuzu aldık. Heyecan doruktaydı.Şuanda tüm avcılar bizi izleyecekti...

(İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim.
Karakterler temsili.Yalnızca yaptıkları dans bu.Ve yakınlaşma yoktur.)

Buzun üzerindeki hareketlerimize zarifçe son verdiğimizde büyük bir alkış koptu kalabalıktan.Kamran sessizce kulağıma fısıldadı.

"Sonuç açıklandıktan sonra odamdaki balkonda seni bekliyor olacağım.
Gelirsen beni çok mutlu edersin." Dedi ve ayrıldı.Buz pistinden ayrıldık.
Yarışmanın bitmesine az kalmıştı.
Acaba bana ne diyecekti ? Yoksa bana beni sevdiğinimi söyleyecekti ? Ne yaparım ? Ne derim yok hayır.Oraya gitmemeliydim.Ama bunu diyeceğinden nasıl bu kadar emin olabilirim ? Yekta'ya sorsam bilir mi acaba ? Evet bilir.Sonuçta o akıllı birisi ve aynı zamanda Kamran'ın en yakın arkadaşı.Gözlerim onu aradı ama yoktu.Kamran'ın yanına gidip sordum

Gölge Avcıları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin