Favori bölümümle buradayım ! İyi okumalar canlarım.Satır arası yorumlar yapmayı unutmayın !
"İyi uykular Uraz.Rahat uyu."
Yazar'dan
"Buna hâlâ inanamıyorum." Asenat, Felix, Sadra, Edim, Kamran, Yekta ve Hafsa, Hafsa'nın odasında oturuyorlar ve 2 saat konuştuklarından sonra hâlâ bu duruma inanamıyorlardı.
"Yalnız varya, aşırı havalıydın." Diyen Felix'e baktı Hafsa ve güldü.Gözleri sık sık köşede oturan Yekta'yı buluyor ona kaçamak bakışlar atıyor ve sonra Kamran ile aynı odada olduklarını hatırlayıp önüne dönüyordu.
Hafsa'dan
"Hepinizi o kadar özledim ki anlatamam." Dedim derin bir iç çekişten sonra.
"En çok beni özlemiştir.Bu yüzden hadi baylar.Naş naş ! Biz kız kıza konuşacağız." Diyen Asenat'a baktım.
"Naş naş mı ? Köpek mi kovuyorsun kardeşim ? Bir de kemik tutuştur elimize öyle yolla bizi." Diyen Felix'e göz devirerek baktı Asenat.
"Hadi Felix, hadi !" Diyen Asenat yüzünden hepsi ayaklandı.Teker teker dışarı çıkarlarken Edim ve Asenat'ın göz göze gelmesi gözümden kaçmış değildi.Emindim artık, aralarında bir şey vardı bunların.Kapıdan son çıkan Felix oldu.Aradan geçen bir kaç saniye sonra ilk konuşan ben oldum.
"Eee Asenat, nasıl gidiyor ?" Dedim alaycı bir tavırla.
"Ney nasıl gidiyor ?" Dedi bilmez bir tavırla.Bence anlamıştı ama anlamamazlıktan geliyordu.Koltuktan kalkarak onun gibi yatağa oturdum ve konuştum.
"Edim'le işler nasıl gidiyor diyorum ?" Dedim gülmemek için kendimi zor tutarken.Gözleri büyüdü.
"Edim mi ? Hafsa şaka yapıyor olmalısın.O ve ben ?" Kaşlarım çatıldı.
"Neden olmasın ? Hem, Edim kötü birisi değil ki.Onu geçmişi yüzünden yargılaman yanlış.Doğru yolu buldu.
Önemli olan bu." Dediğimde dudaklarını ısırdı ve parmakları ile oynamaya başladı.Gözleri yatak örtümün desenlerini ezberleyecek kadar uzun bir süre yatağımda dolandı."O kadar belli mi oluyor ?" Dediğinde güldüm.
"Kör olmayan herkes anlar Asenat." Dedim ve sol tarafıma doğru yatıp dirseğimi yatağa yaslayarak elimle başıma destek çıktım ve konuştum.
"Sonunda kabul ettiğine göre, anlat bakalım.İlişkiniz ne kadar ileri seviyede ?"
"Sadece bir kez öpüştük." Dedi ve yanakları al al oldu.Onu ilk defa bu kadar utangaç görüyordum.Utanınca ne kadar güzel olduğunun farkında mıydı ?
"Peki, aranızdaki bu şeyden birinin haberi var mı ?" Diye sorduğumda kafasını iki yana salladı.
"Hayır.Aslında kimse de bilmeyecekti."
"A-a Nedenmiş o ?" Diye sordum çatılı kaşlarla.
"Çünkü, ciddi bir ilişki kurabilecek miyim bilmiyorum.Daha ikimiz bile birbirimizden emin değilken birilerine söylemek erken olur diye düşündük."
"Haklısın.Ama birbirinize bakışlarınızı gördüm.Sizden çok güzel olur." Diyerek gülümsedim.Kısa bir sessizlikten sonra konuştu.
"Peki siz Hafsa ?" Dediğinde anlayamadım.
"Siz, derken ?"
"Sen ve Yekta işte." Dediğinde yüzümdeki bütün gülümseme silindi.
Bu benim için açıklık getirilmesi çok zor bir konuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Avcıları
FantasyHer şey annesinin ölümü ile başlar. Hafsa, Gölge Avcısı olduğunu yeni öğrenip tanışığı olmadığı hayata uyum sağlamaya çalırken kaderin ona getireceği şeylerin hiçbirini bilemezdi. Aşk, tutku, yaşam ve ölüm... Hepsini tattıktan sonra öğrendi. "Her s...