Bölüm 2 (Yeni Hayatta İlk Gece)

417 40 59
                                    

Öncesinde bir bataklık gibi gözüken yerin içerisine girdiğimizde kocaman bir şatoyla karşılaştık.Kamran beni sırtından indirdi.O kadar yolu koşarak hızlı bir şekilde giderlerken benim hızım onların bir adımı kadar bile değildi.Bu yüzden Kamran beni sırtına almayı teklif etmişti.Bana bir Gölge Avcısı olduğumu söyleyip onlarla gelmem gerektiğini bana ihtiyaçlarını olduğunu söylediler.
Güvenerek kabul etmiştim.Çünkü annem ölmüştü.Kocaman ormanda tek başıma nerede kalırdım ki ? Ne yapardım ? Daha önce hiç şehre inmemiştim.Bu sebeplerden ötürü onlarla gitmeye karar verdim.

Yolda giderken bana kendilerini tanıtmışlardı.Mavi saçlı olanın adı Kamran diğerinin ise Yektaydı.
Ben de ismimi söylemiştim.
Şatonun içine girdiğimizde bir çok insan-hala tam olarak ne olduklarını bilmediğim için-vardı.Beni büyük odalardan birine getirdiler.Daha doğrusu onlar nereye giderse takip ediyordum.Az sonra kapıdan içeri Büyücü kılıklı yaşlı bir adam girdiğinde gözler ona çevrildi.Bana dikkatle bakıp yaklaştı.

"Sen de kimsin ?" Dedi gözlerini kısarak.Yekta atıldı.

"Bir Gölge Avcısı.Onu dünyadayken bulduk."

Büyücü kılıklı yaşlı adam sorgular bir şekilde bana bakarak tekrar konuştu.

"Emin misiniz ? Biliyorsunuz ben tüm dünyadaki Avcıların varlığını hissederim.Ama onun hissedemedim."

Bu sefer konuşan Kamrandı. 

"Mührüne baktık.O gerçekten bizden biri.İnanmıyorsan sana göstersin."

Yine kendinden emin bir şekilde konuşmuştu.Yaşlı adam sol elini uzun sakallarına götürüp okşadı.

"Görmekte fayda var.Sonuçta aramıza sızan bir iblisde olabilir."

Şaşkınlıkla ağzım aralandı.İblis mi ?
Ben mi ? Yani beni bir şeytan olarak mı görüyor ? Gördüğüm muamele hiç hoş değildi.Ama sonradan haklı olduğunu düşündüm.Sonuçta içlerine kimi aldıklarını öğrenmek istiyordu.
Yekta bana fazla yaklaşmadan konuştu.

"Hafsa...göster ona." Saçlarımı kenarıya çekip sırtımı açtım.Yüzünün ifadesini göremesemde sessizliğinden ne düşündüğünü anlamak zor değildi.
Mührü görmek onu şaşırtmış olabilir miydi ?  

Mührü görmek onu şaşırtmış olabilir miydi ?  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tüm Gölge Avcılarının sahip olduğu mühür.Karakter sadece temsilidir.Sonraki bölümlerde Hafsayıda göreceksiniz İnşallah.)

Arkamdan çekildiğinde sırtımı kapattım.Saçlarımı serbest bıraktım.

"Bu garip.Seni bu zamana kadar hissetmeliydim." Dedi ve üçümüze uzun uzun baktı.Daha sonra birşeye karar vermiş gibi baktı.

"Gel benimle." Önce Kamrana sonra Yektaya baktım.Onunle tek gitmek istemiyordum.Yekta bakışlarımdan ne demeye çalıştığımı anlamış gibi konuştu.

Gölge Avcıları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin